104 Reacties
5 jaar geleden
Als je kindje erin zit, links bovenin zie je hoelang het nog duurt. Het verschilt per sprong maar ook per kind. Sprong 1 duurde 1 week, deze duurt 2 weken. Ons zoontje zou nu in de lastige fase moeten zitten, maar hij is super relaxed. "Lastig" was hij vorige week, toen hij volgens de app nog niet eens in de sprong zat.

5 jaar geleden
Een sprongetje kan in deze fase plaatsvinden kan ook eerder of later zijn, maar het balkje wil niet zeggen dat een sprong zolang duurt! Kan ook 1 dag zijn of dat je er helemaal niks van merkt.. Tevens is dit maar een voorbeeld, je kindje ontwikkeld zich op zijn eigen wijze als zijn lichaam er aan toe is..
5 jaar geleden
Reactie op sannep97
Bij mij was sprong 1, 5 dagen voordat het zou moeten zijn en nu met sprong ...
Elke baby is anders en is een indicatie. Er is helaas geen kant en klare handleiding voor baby's.
5 jaar geleden
Reactie op sannep97
Bij mij was sprong 1, 5 dagen voordat het zou moeten zijn en nu met sprong ...
Snap ik. Hier ook eerder dan het schema.
Ons zoontje zou nu in de lastige fase zitten maar hij is super relaxed, vorige week was het op sommige dagen niet te doen maar toen zat hij volgens de app nog niet in een sprong.
Bij onze dochter liep het ook niet precies volgens het schema. Wij vinden het voor onszelf wel handig als hij "lastig" is. Dan kijk ik op de app en zie ik dat hij in een sprong zit, weten we meteen dat het daaraan ligt en niet aan iets anders.
Heb je wel de uitgerekende datum ingevuld?
Wat Suusjepluusj ook al zegt, ieder kind is anders, het valt niet te vergelijken.
5 jaar geleden
Snap ik. Hier ook eerder dan het schema.
Ons zoontje zou nu in de lastige ...
Klopt dat ieder kindje anders is en voor de rest wel duidelijk wat de tekenen zijn van een sprongetje, maar ja voor zoveel zou je denken dat je het zou kunnen aanpassen op de datums die voor jou kloppen.
Ik heb idd de uitgerekende datum -22/2/21 ingevuld, hij is geboren op 7.2.21
5 jaar geleden
Ik heb bij sprong 1, 1 dag gehad dat hij huilerig/hangerig was. Klopte ook niet echt met die datum, maar daarna kon hij ineens wel lachen! bij sprong 1 was het niet dagen lang een sprong en hij kon ineens veel meer, ging heel geleidelijk. Hij is nu bijna 8 weken, maar hij heeft nog geen traan gelaten?
5 jaar geleden
Ik gok dat mijn meiden nu in sprong 1 zitten. Best heftig. Zijn nu 7,5 week (maar 3 weken sinds uitgerekende datum). De 1 drinkt heel slecht (weinig) en overdag slapen ze bijna alleen maar. De nachten zijn hier sinds 3 dagen echt een drama, niets is goed.
Ze zijn ook wel sinds die 3 dagen een stuk 'wijzer', kijken nu meer gericht en langer en lachen allebei. Dus ga er maar vanuit dat het om het sprongetje gaat en hopen dat die ook snel voorbij is, zodat ik weer wat nachtrust heb
5 jaar geleden
Ik gok dat mijn meiden nu in sprong 1 zitten. Best heftig. Zijn nu 7,5 week ...
Ik heb precies hetzelfde met de kleine. De laatste 3 nachten ging ze zich weer melden rond 03u terwijl ze eerst echt 6.5u achter elkaar sliep. Nu vorige nacht heeft ze wel van 03u tot 09.30u geslapen 6.5u, dus hopelijk was het een sprong... drinken deed ze inderdaad ook slechter en onrustiger, totaal niks voor haar normaal was/is ze heel gulzig en houdt ze van drinken haha.. maar volgens mij begint het al wat beter te gaan, lets hope👏