29 Reacties

5 jaar geleden

Koptelefoon met muziek en dan laten raden wat je zegt 😊 of een "foto maken" maar dan het filmen soort van en dan zeggen zeg eens ik ben zwanger ofs 🤭

5 jaar geleden

Wij trouwen in September en hadden gezegd dat we een cadeautje hadden voor de bruiloft en dat zij het samen open moesten maken. Het was een klein soort bonbon doosje waar we een romper, speentje, vib slippertjes en 2 Polaroid fotos in hadden gedaan. Mijn moeder dacht echt dan zij bonbons kregen. Doordat wij heel veel filmen van de voorbereiding van de bruiloft keken zij ook niet gek op toen we dit wilde filmen. Bij mijn broer hadden we een fotolijstje ingepakt met een foto van onze katten waar een bordje bij staat met wij krijgen er een baasje bij.

5 jaar geleden

Bij mij hadden ze het niet eens door toen ik de positieve test tevoorschijn haalde... Zowel ouders als zus en zwager dachten dat ik nagelvijlen in mijn handen had 🤷🏻‍♀️😂

5 jaar geleden

Of je maakt een rebus! En dan maak je er een wedstrijdje van, wie het t eerst raadt wint een prijs! Gewoon een zinnetje als ik ben zwanger, en dan bijvoorbeeld een foto van een blik met daaronder -bl, en dan een foto van een pen en dan p=b... Etc

5 jaar geleden

Wij hebben een rebus shirt gekocht

5 jaar geleden

Wij gaan zeggen dat we nog een kadootje hebben voor in de nieuwe serre\tuin. En dan geven dit bord aan hun met een echo.

5 jaar geleden

Ik heb deze gekocht.

5 jaar geleden

wij hebben ons zoontje een shirt aangegeven met Ik wordt grote broer😍

5 jaar geleden

Wij hebben in eenzelfde traject gezet dus onze ouders/broers/zussen wisten ook ongeveer wanneer we mochten testen. Nog moeilijk dus om ze te verassen. Wij hebben rompertjes gekocht met ‘jullie worden opa en oma’ en ‘tantes lieveling’ en ‘mijn oom is een superheld’. Deze hebben we opgevouwen met de tekst omhoog en in een super leuk doosje gedaan van de Hema. In het doosje ook wat roze en blauwe confetti gedaan en vervolgens het met een smoes gegeven: ‘alvast voor jullie nieuwe huisje’, etc. Ze hebben het allemaal totaaal niet aan zien komen!

5 jaar geleden

Wij hebben een E.H.B.L. (Eerste hulp bij logeren) koffertje gemaakt, met een speen, flesje, sokjes, rammelaar en een kaartje erin! Was erg leuk, had het in het begin helemaal niet doo! ‘Eerste hulp bij logeren? Huh hoe dat dan?’ 😅

5 jaar geleden

Met vaderdag mijn ouders verteld via een romper met jullie worden weer opa en oma. Vanavond mijn schoonouders via een romper zie foto.

5 jaar geleden

Deze gaan wij geven :)

5 jaar geleden

Ik heb deze gekocht.
Wat grappig ik heb de ik word papa varia nr!

5 jaar geleden

Op mijn verjaardag kondigde ik het toetje aan een kwam toen aan met een schaal met beschuit met muisjes. Het op deze manier ook aan de vrienden verteld. Bij 1 vriendengroep had ik kraskaarten van Etsy en bij mijn beste vriendin zei ik dat ik nog een lekker wijntje had mee genomen (0.0 wijn).

5 jaar geleden

Wij zaten in hetzelfde schuitje met ouders die wisten dat we al lange tijd probeerden en hulp kregen. Hebben uiteindelijk al bij net geen vijf weken zwanger milestone blocks gekocht en als cadeautje gegeven, maar ze durfden het bijna niet te raden. Enorm blije gezichten die avond:).

5 jaar geleden

Ik heb toen mn jongens op bezoek waren bij opa en oma, een set baby schoentjes naast hun schoenen in de gang gezet, en mn ouders vertelt dat er wat in de gang lag voor ze. :) super leuke reactie :)

5 jaar geleden

Wij hebben het met Vaderdag verteld aan onze ouders. En ik aan mijn partner ook op Vaderdag, ik had de dag ervoor positief getest. Ik had een leuke doos/mand bij de Action gekocht en daar twee sokjes en de zwangerschapstest in geplakt. En ook nog een rompertje met 'Baby achternaam' (even voor de privacy) laten drukken bij HEMA. Iedereen was super gelukkig en blij met het nieuws.

5 jaar geleden

Wij hebben save the date kaart gebruikt met de uitgerekende datum voorop mijn ouders dachten feestjeee. Toen ze de kaart open deden hadden wij de echo foto met stukje tekst vanuit de kleine :)

5 jaar geleden

Ik vier mijn verjaardag morgen, heb net deze taart opgehaald om het bekend te maken. 😄

5 jaar geleden

Wij hebben het afgelopen dinsdag verteld aan onze ouders. Een cadeautje met fotolijstje met een gedichtje en een cadeautje met rompertje met I love oma, een speentje en een klein tekstje erbij. Nu nog bedenken hoe we het de rest vd familie en de vrienden gaan vertellen :)