52 Reacties
5 jaar geleden
Ik voelde geen enkele aanleiding of voortekenen, er liep gewoon ineens vruchtwater uit 🤷🏻♀️
5 jaar geleden
Toevallig hier vanmiddag om 3 uur mijn vliezen gebroken. Ik werd wakker was op de bank in slaap gevallen. Ik voelde iets warms en ging snel staan en toen plons liep er ineens uit. Had het idee een soort plopje te voelen en toen wat warms waardoor ik direct ging staan. Nu is het wachten op de weeën want die heb ik nog niet maar het water blijft lopen. Niet meer zoveel als toen ze net gebroken waren maar af en toe een klein golfje.
5 jaar geleden
Reactie op Sherlock
Bij mij rook het naar zoete popcorn🍿👌
Hahahaha meen je niet! Bij mij rook het enorm naar sperma maar dan nog is 10 keer viezer. Lekkere associatie heb je nu met zoete popcorn 😂
5 jaar geleden
Geen voorteken te bekennen hier. 11-01 zijn me vliezen om 23.30u gebroken. Ik moest nog even voor het slapen gaan plassen en met dat ik naar de toilet liep 'plaste' ik in me broek gauw naar toilet gegaan omdat ik nodig moest plassen, terug lopend naar slaapkamer weer grote hoeveelheid water verloren. Was geurloos en kleurloos. 14-01 is onze zoon geboren na zwangerschap van 34 weken.
5 jaar geleden
Bij mij zijn ze kunstmatig gebroken. Maar ook dat vond ik toch een happening. D’r komt me toch een golf water uit 😂😂😂 het is warm en t voelt alsof je piest maar niks er tegen kan doen whaaahahahaa het kunstmatig breken van de vliezen doet overigens geen zeer! :)
5 jaar geleden
Nou ik stapte bij mijn oudste uit bed om te plassen....
Maar toen braken blijkbaar mijn vliezen.....
En dit voel je echt niet aankomen...
Ik wilde het "op houden" maar dat gaat ook niet 🤣🤣🤣
5 jaar geleden
Bij mijn oudste lag ik in bed. En ik voelde een plok en hoorde plop. Toen wist ik het gelijk. Stond op en liep het eruit. Ik vond het anders voelen dan plassen. Was warmer en wat dikker.
Zit er nu weer met smart op te wachten, maar de kans dat het weer met gebroken vliezen start is natuurlijk klein.
(En fijn om te lezen dat het kunstmatig breken geen zeer doet☺️)
5 jaar geleden
Bij mij zijn ze gebroken in het ziekenhuis, dus niet helemaal spontaan. Eerste keer was het echt meteen een flinke golf en daarna bij beweging of een wee een klein golfje.
Afgelopen zondag bevallen en toen liep er eerst bij het breken van de vliezen een klein warm golfje uit. Daarna bij elke beweging, lach of wee weer een golfje. En ik elke keer als het zonder wee was: oeps!
Net alsof je je plas niet ophoudt ofzo. Voelt heel gek om golfjes vocht te verliezen zonder dat je er wat aan kunt doen.
Lang leve het kraamverband wel 🥳