Hey meiden,
Ik vraag me eens af hoe jullie testen eruit zagen met 4 weken zwangerschap 鈽猴笍 vind het zelf leuk om mijn testen te delen dus vind jij dat ook, gewoon doen! 馃槝
Mijn testen waren super onduidelijk! Vrijdag een test gedaan, heel vaag lijntje, durfde er niet op de vertrouwen dus zaterdagochtend weer 1 gedaan. Weer heel onduidelijk (waren tests van de action) heb m'n vriend gevraagd of hij met de boodschappen een van clearblue mee wilde nemen, ook super vaag lijntje!! Maar daar stond tenminste bij als het een vaag lijntje is, is het alsnog een positieve test. Maar goed, voor de zekerheid nog een digitale test gedaan van de week. Toen zag ik letterlijk het woordje zwanger en was ik gerustgesteld 馃槀
Hoeveel dagen tot je weer ongesteld zou moeten worden dan? Want ik ben nu hopelijk ook 3 weken.. Ik zou de 19e weer ongesteld moeten worden. Ik dacht dat testen nog geen zin had in mijn geval. Heb wel heel veel symptomen al.. Dus vermoed dat ik wel zwanger ben 馃グ
Maandag 3 testen gedaan en bleek 2-3 weken zwanger. Gisteren nog weer een test gedaan en meteen een plusje!! Maar officieel koet ik nog ongesteld worden.. maar ik ben dan ook al 4 weken ju. Dus ik ben nog best wel zenuwachtig..