151 Reacties

6 jaar geleden

Gisteren getest!

6 jaar geleden

5 weken :)

6 jaar geleden

Mijn testen waren super onduidelijk! Vrijdag een test gedaan, heel vaag lijntje, durfde er niet op de vertrouwen dus zaterdagochtend weer 1 gedaan. Weer heel onduidelijk (waren tests van de action) heb m'n vriend gevraagd of hij met de boodschappen een van clearblue mee wilde nemen, ook super vaag lijntje!! Maar daar stond tenminste bij als het een vaag lijntje is, is het alsnog een positieve test. Maar goed, voor de zekerheid nog een digitale test gedaan van de week. Toen zag ik letterlijk het woordje zwanger en was ik gerustgesteld 馃槀

6 jaar geleden

Reactie op Lisanne123456

Gisteren getest!
Ook al super duidelijk! Gefeliciteerd 鉂わ笍

6 jaar geleden

Vanmorgen getest, volgens de berekening 3 weken.

6 jaar geleden

Afgelopen zaterdag getest. 5 weekjes nu :)

6 jaar geleden

Reactie op Melissavm0407

Vanmorgen getest, volgens de berekening 3 weken.
Hoeveel dagen tot je weer ongesteld zou moeten worden dan? Want ik ben nu hopelijk ook 3 weken.. Ik zou de 19e weer ongesteld moeten worden. Ik dacht dat testen nog geen zin had in mijn geval. Heb wel heel veel symptomen al.. Dus vermoed dat ik wel zwanger ben 馃グ

6 jaar geleden

馃槵

6 jaar geleden

馃グ

6 jaar geleden

Dit was met 4+5

6 jaar geleden

Reactie op mmel

馃槵
Ghihi, je kan maar zeker zijn 馃檲 ik dacht ook 1 kan liegen, 2 misschien ook maar 3 toch niet 馃ぃ

6 jaar geleden

Getest met 6 weken 2 dagen. De lijn was in de eerste 4 seconden al donker gekleurd. 馃檲

VRIEND

6 jaar geleden

Zondag getest wat lichter streepje, toen nog dinsdagavond en hij wordt al steeds duidelijker:-)

6 jaar geleden

Ik doe nog steeds af en toe een test om te kijken hoe het gaat nu 4.3 zwanger

6 jaar geleden

Maandag 3 testen gedaan en bleek 2-3 weken zwanger. Gisteren nog weer een test gedaan en meteen een plusje!! Maar officieel koet ik nog ongesteld worden.. maar ik ben dan ook al 4 weken ju. Dus ik ben nog best wel zenuwachtig..

6 jaar geleden

Reactie op kikjaa

Ghihi, je kan maar zeker zijn 馃檲 ik dacht ook 1 kan liegen, 2 misschien ook ...
Hahhahaa, precies. Ik heb vorige maand een vroege miskraam gehad. Dus ik kon me ogen niet geloven馃ぃ moest echt zeker zijn hahaha

6 jaar geleden

Dit is hem

6 jaar geleden

6 weken nu.

6 jaar geleden

Van 3 juni t/m 10 juni. Nod was 8 juni. CB wekenindicator gaf gisteren 2-3 weken aan. 馃榿

6 jaar geleden

5+3 nu 馃槏