28 Reacties

4 jaar geleden
Reactie op mm25
Wij hebben een aerosleep molton voor de kinderwagen gekocht zodat het matra ...
Ja die zit er geloof ik al omheen. Dat ding met al die gaatjes?
En dan gewoon lakentje erover?

4 jaar geleden
Aankleedkussen: Let op de maten. Er zit degelijk wel een verschil in.
Kinderwagenmatras. Kijk even bij het merk wagen dat je hebt. Zie je afmetingen staan bij de hoes? Waarschijnlijk komen deze wel overeen met andere wagens.
Wieg matrasje: waarschijnlijk ook standaard, maar voor de zekerheid kijken.
Als je wil mag je doorgeven welke aankleedkussen/kinderwagen/wieg je hebt, dan zoek ik ze voor je op. Is idd zo lastig hahab

4 jaar geleden
Wij hebben zelf trouwens een aerosleep overal. Geeft me een veiliger gevoel!

4 jaar geleden
De aankleedkussen hoezen van de zeeman past inderdaad heel goed om het matrasje van de kinderwagen /aankleedkussen, blijft ook na vaak wassen mooi👌voor het bedje zou ik wat duurder doen, hema ofzo.. Had die toen van de action vandaan, opzich niks mis mee maar is wat dunner en sneller minder mooi

4 jaar geleden
Reactie op MTBaby
Voor de kinderwagen heb ik een wieg hoeslaken gekocht, dit past perfect (bu ...
Oeee die wagen heb ik ook en wil reserves! Mag ik vragen welke je hebt?

4 jaar geleden
Wij hebben zelf trouwens een aerosleep overal. Geeft me een veiliger gevoel ...
Let op, aerosleep word in de kraamtijd uit de wieg gehaald. Kindjes komen minder goed op temperatuur met een aerosleep in bed en als er een kruik gaat lekken kan het hete water niet weg door de plasticlaag, dus blijft je kindje in kokend heet water liggen.
Aerosleep is beter te gebruiken als je kindje goed op temperatuur blijft zonder kruiken. Het is wel weer aan te raden als je kindje op de buik slaapt

4 jaar geleden
Reactie op Melodyvdst
Let op, aerosleep word in de kraamtijd uit de wieg gehaald. Kindjes komen m ...
Ja klopt is ons verteld! Bedankt voor de info alsnog 🤗💓

4 jaar geleden
Voor kinderwagen gebruik ik altijd gewoon lakentje of hydrofiel doek😊 en bed en aankleedkussen de bedoelde hoesen daarvoor.

4 jaar geleden
Aankleedkussen: aankleedkussenhoes (2 stuks) en daarop heb ik altijd nog een hydrofiele doek liggen. Die verschoon ik iedere dag en bij flinke poepluiers vaker 😆.
Kinderwagen: ik heb een wagen van joolz en ook 1 hoeslaken van joolz. Verder onder het hoofdje ook hydrofiele doek dus hoeslaken verschoon ik 1 keer in de maand ofzo. Hydrofiel als het vies is.
Wiegje: hoeslaken wiegje formaat. Let wel! Er zijn 2 maten wiegjes. En ook daar hydrofiele doek onder het hoofdje voor het kwijlen en spugen zodat de hoeslaken niet iedere dag in de was hoeft. Oude melk gast namelijk heel erg stinken 😉

4 jaar geleden
Aankleedkussen: aankleedkussenhoes (2 stuks) en daarop heb ik altijd nog ee ...
Dit is in ieder geval wat ik heb 😉