16 Reacties

5 jaar geleden

Je kunt een hoeslaken en molton voor de wieg gebruiken, dit is ongeveer hetzelfde formaat. Zelf heb ik een molton en hoeslaken om het matrasje gedaan en hydrofiele doek bij het hoofd.

5 jaar geleden

Ik heb een verschoonkussen hoes om het matrasje! Past hier ook 😊

5 jaar geleden

Heb trouwens ook een musty!

5 jaar geleden

Heb dat van een wiegje gekocht en strak getrokken over het matrasje van de kinderwagen. Omdat de vorm anders is heb ik de onderkant vast gezet met een veiligheidsspeld zodat get er toch mooi strak omheen zit.

5 jaar geleden

ik heb via etsy.com ze op maat laten maken (3 voor de kinderwagen en 3 voor de mozesmand). Het was geloof ik 40 euro incl. verzendkosten.

5 jaar geleden

In die van mij past een wieghoeslaken en molton. Ook in mijn vorige kinderwagen. Hydrofiele doek had ik er altijd extra in liggen tegen het kwijlen etc

5 jaar geleden

Oeee ik zou het wel doen! Ik heb wiegformaat 1 setje gewoon en dan nog een hydrofiele doek onder het hoofd voor het kwijlen en spugen. Hydrofiel verving ik vaker. Hoeslaken en molton lag in de wasmachine als ik er aan dacht 🙄

5 jaar geleden

Je kan een kussenhoes net zoals bij het verschonings kussen gebruiken

5 jaar geleden

Okee thanks allemaal, heb er 2 besteld via wehkamp👌🏻 Raar dat daar niet speciaal iets voor te koop is..

5 jaar geleden

Reactie op Blij-ei

Okee thanks allemaal, heb er 2 besteld via wehkamp👌🏻 Raar dat daar niet s ...
Ik weet dat joolz dat wel heeft, alleen de prijs is er ook naar 😅😅 Hopelijk past het.

5 jaar geleden

Oh goed dat je dit zegt, ook had er anders nooit aan gedacht dat dit nodig zou zijn😅

5 jaar geleden

Ik weet dat joolz dat wel heeft, alleen de prijs is er ook naar 😅😅 Hopeli ...
Ja die zag ik idd wel.. heb er nu 2 voor 8 euro nogwat op wehkamp van meyco geloof ik...scheelt nog al.. alleen dan niet de exacte maat. Maar heb diezelfde maat ook voor t wiegje dus kan m evt. Altijd daar ook nog voor gebruiken.

5 jaar geleden

Hi, gewoon even zoeken op hoeslaken reiswieg.. dan vind je die van joolz voor 15 euro of Jolein 80 x 40 voor 4,50 Groetjes

5 jaar geleden

Ik heb een ‘wieg’ molton en hoeslaken. Daarover heen leg ik een hydrofiel voor de spuug etc. Dan hoef ik de hoeslaken niet elke keer te vervangen. Heb dit voor de eerste keer gekocht. Bij mn eerste met grote hydrofielen ook prima overleefd ;)

5 jaar geleden

Ik heb een ‘wieg’ molton en hoeslaken. Daarover heen leg ik een hydrofiel v ...
Hier idd ook. Molton en hoeslakentjes voor de wieg, ook te gebruiken voor de kinderwagen. Idd hydrofieldoek voor het evt spugen.

5 jaar geleden

Verschoningskussenhoes van de Hema en een hydrofiele doek in een driehoek erover.