11 Reacties

4 jaar geleden

Ik geef geen bv, dit was zo'n gedoe idd die hoestdrank (maar dan voor mijn zoontje) de enige die hij mocht is die van Daro, de gewone! Kan evt wel foto maken Ik denk zelf als een baby het mag, dat jij het dan ook mag.

4 jaar geleden

Ik zou even overleggen met de huisarts(assistente) of de apotheker.

4 jaar geleden

Ik zou idd ook even overleggen met huisarts of assistente. Codeine tabletten werkte voor mij heel goed tegen kriebelhoest 鈥榮 nachts. Was het zo in paar nachten weg. Geen idee of je dat mag hebben met borstvoeding, je wordt er wel iets relaxter van. Het ontspant zodat je minder last hebt van die hoestprikkel. Het was wel zo in een paar dagen verdwenen. Zo fijn! Is wel op recept trouwens

4 jaar geleden

Ben je er ook verkouden bij? Soms is snot dat je keel in loopt een uitlokkende factor voor hoest. Dan zou je kunnen stomen of gewoon een zoutoplossing neusspray kunnen gebruiken. Code茂ne krijgt je kindje ook binnen via borstvoeding, dus zou ik niet gebruiken. https://www.farmacotherapeutischkompas.nl/bladeren/preparaatteksten/c/codeine

4 jaar geleden

Reactie op DaniBeer

Ben je er ook verkouden bij? Soms is snot dat je keel in loopt een uitlokke ...
Daarom zou ik ook ju铆st overleggen. Ik gebruik elke dag speciale neusspray, die tijdens de zwangerschap en nu borstvoeding niet mag, maar dan hebben ze dus bij de huisarts en apotheek wel de kennis voor eventuele alternatieven. Wel zo fijn dan lijkt me.

4 jaar geleden

Dankjulliewel dames ikga maar eens langs de dokter want ben ook verkouden..

4 jaar geleden

Reactie op Roosje202126

Dankjulliewel dames ikga maar eens langs de dokter want ben ook verkouden.. ...
Beterschap! 馃崁

4 jaar geleden

Wij gebruiken deze en LUUF om haar om te smeren. Geen hoest meer gehoord 馃憣馃徎

4 jaar geleden

Reactie op Soes87

Wij gebruiken deze en LUUF om haar om te smeren. Geen hoest meer gehoord 馃憣 ...
Het topic is voor mijzelf 馃檲

4 jaar geleden

Reactie op Roosje202126

Het topic is voor mijzelf 馃檲
Oh oeps 馃槀馃槀馃槀馃槀

4 jaar geleden

Noscapine mag kortdurend.