13 Reacties

4 jaar geleden
Persoonlijk ben ik best ‘slecht’ met wassen.
Maar hier gaan ze elke week een keer in de was. Of na een luier doorlekking natuurlijk.
Ik heb alleen wel goedkopere slaapzakken. Als ik een puckababy had dan 1x in de 2 weken want die zijn duur duur en wil je dat lang mee gaan ( wil ze wel graag staan zelfs op mn sinterklaas lijstje maar denk niet dat sint 119€ aan een slaapzak uitgeeft 🥲😂)

4 jaar geleden
Reactie op sannep97
Maar hier gaan ze elke week e ...
Wij hebben ook 2x de puckababy 4 seizoenen, voorheen de puckababy the bag newborn 2x winter en 2x zomer. Maar ik heb ze allemaal tweedehands gekocht hoor, vind het anders ook erg prijzig. Gewoon via vinted en marktplaats, even goed in de gaten houden dan komen er wel regelmatig goede deals voorbij.

4 jaar geleden
Reactie op sannep97
Maar hier gaan ze elke week e ...
Ik vind 119 euro voor een slaapzak ook teveel. Dus ik heb (maanden) gewacht tot er een kortingsactie was bij Puckababy. Met de Mega mazzel dagen bij Prenatal heb ik er een gekocht. De volgende dag had Puckababy zelf ook 15% korting. Toen heb ik de andere besteld. Ik wilde perse de streepjes variant en niet die met allerlei prints er op. Door het vele wassen blijven die minder mooi. Als het goed is, kan ik nu de komende 2 jaar zonder telkens nieuwe slaapzakken kopen. Bij mn ouders liggen wat tweedehands slaapzakken die ik gekregen heb. De roze sterretjes blijken ook prima te slapen voor ons ventje.
Dankjewel allemaal voor de wasroutine. Vandaag bed verschoond en slaapzak in de was gekieperd.

4 jaar geleden
Reactie op Billebil
Ik vind 119 euro voor een slaapzak ook teveel. Dus ik heb (maanden) gewacht ...
Jaa op de lange termijn 100% waard daarom wil ik er heel graag 1!!
Maar wij zijn niet de rijkste dus zelfs met korting op dit moment is het niet helemaal te doen. Maar mijn man gaat weer de wachtdienst in dus dan krijgen we weer extra en kunnen we een leuke slaapzak kopen!
Wel slim om met korting te kopen!
Het zou wat zij als hij nu al gaat klagen over roze sterretjes 😜

4 jaar geleden
Ik was ze 1 a 2x per week. Maar ik heb letterlijk stuk of 20 slaapzakken gehad van mn zus. Ik verklaarde haar ook voor gek dat het er zoveel zijn. Meesten zijn maat 90cm, 100, 110, zowel met mouwen als zonder mouwen, winter zomer enz.
Op t kdv liggen er al 2 lol. En heb op warme middagen een dunne in gebruik en in de nacht dan weer een dikke. Denk dat t me honderden euro's heeft bespaard zo. Zelfde met beddengoed, kreeg 11 lakentjes en 9 hoeslakens 🤣

4 jaar geleden
Reactie op Sorbygirl87
Ik was ze 1 a 2x per week. Maar ik heb letterlijk stuk of 20 slaapzakken ge ...
Hier ook zoiets. Ik heb ‘maar’ 2-3 van die ‘zomer’zakken, met mouwen van de Hema.
Ene in de was en de ander aan, eentje op reserve voor dat kwijlen of spugen.
Overdag dan de mouwen eraf en ‘s nachts eraan. Korte mouwen romper en lange mouwen, niet al te dikke pyama. Had eerst zo’n Puckababy, maar toen ie daar uitgroeide was de volgende stap veeeeel te groot. Ik had voor de warme zomerdagen een Lodger hydrofiel slaapzak. Echt ideaal, in de Sale nog betaalbaar, maar vind de winterzakken van Lodger op dit moment wat te prijzig.
Ik twijfel nu om nog een ‘winter’zak te kopen. Het wordt niet écht heel koud hier. Heb nu af en toe de wiegdeken over hem heen als het wat te koud lijkt.
Ik heb ook nog niet echt een tussenmodel gevonden 🙄