13 Reacties
5 jaar geleden
Het viel mij ook op dat ons meisje S nachts minder plast. De luiers zitten dan lang niet zo vol als overdag. Ze slaapt s nachts veel dieper dan overdag. Misschien heeft dat er iets mee te maken?
5 jaar geleden
Reactie op alexandra2021
Het viel mij ook op dat ons meisje S nachts minder plast. De luiers zitten ...
Mijn man zegt ook als er echt iets aan de hand is zou je overdag ook geen plasluier moeten hebben. En aangezien die om 900 zo vol zit maakt mijn man zich geen zorgen maar die onzekerheid steeds... hij is verder levendig en lacht veel.
5 jaar geleden
Reactie op marcellaao
Mijn man zegt ook als er echt iets aan de hand is zou je overdag ook geen p ...
Ik zou vooral afgaan op hoe de kleine zich gedraagt. Vrolijk, levendig en drinkt ie goed? Dan is het een blije baby! Soms moet ik overdag zelfs een extra luierwissel doen omdat ie op ontploffen staat 馃槀
Onze dochter is te vroeg geboren met 33+6 en tijdens de laatste afspraak met de kinderarts gaf ze dit nog is extra mee.
Als je echt twijfelt kan je altijd bellen 馃槉
5 jaar geleden
Vandaag beetje bijgehouden en met vanavond erbij als hij het heeft komen we op 6... volgens internet minimaal 4-6 plasluiers dus lijkt me dan wel goed... verder heeft hij lkkr tussen de voedingen geslapen laat kleine beetjes drinken staan (normaal meer) en vanmiddag dikke schik met oma.
5 jaar geleden
Ik zou het toch even checken want 4 plas luiers per 24u is wel heel erg weinig 馃槪
5 jaar geleden
Ik zou het toch even checken want 4 plas luiers per 24u is wel heel erg wei ...
Vind ik ook al... ma goed we staan inmiddels op 6 en komt nog een voeding aan
5 jaar geleden
Reactie op marcellaao
Vind ik ook al... ma goed we staan inmiddels op 6 en komt nog een voeding a ...
Volg je mama-intu茂tie en dan komt het helemaal goed 馃槍馃憤
5 jaar geleden
Reactie op Daandylan
Ik heb 20 luiers per dag die van ons heeft echt een hekel aan natte billen ...
Dan mag je aardig luiers inslaan!
5 jaar geleden
Reactie op Daandylan
Ik heb 20 luiers per dag die van ons heeft echt een hekel aan natte billen ...
Haha wauw. En wij dachten een hygi毛nisch meisje die bij een poepluier los gaat en direct verschoond wil worden. Jouw kleintje is de 2.0 versie 馃槄