10 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben vooral naar de hoogte van de duwstang en de hoogte van de bak gekeken.. Op die momenten kost 't namelijk je rug als hij te laag is... We hebben nu een mutsy Evo, de bak is redelijk hoog, de zitting niet mega hoog, maar hoog genoeg om gewoon gezellig te kletsen hoor.. Aan tafel zit je kind toch in een kinderstoel.. En op 't terras bijv zijn de tafeltjes altijd sws al redelijk laag..

3 jaar geleden

Wij hebben laatst ook georiënteerd. Wij zijn beide lang en ik krijg snel last van mn rug dus moest het wel een hoge bak zijn en hoge duwstang. Ook was het een eis dat je em makkelijk met 1 hand de wagen een bochtje om kon duwen dit vanwege hond mee aan de riem. Wij hadden dan 2 opties die goed voelden.. 1. De belachelijk dure maar voldeed wel aan eisen stokke v6. Of 2de. Was het de mutsy traveler can 550 euro babydump. Dan kreeg je ook nog accessoires erbij. Wij gaan voor mutsy traveler

3 jaar geleden

Hier een joolz geo (hoge zitting) zoontje zit er echt mooi bij en kan goed alles zien. Vind persoonlijk als een kindje zo laag in de wagen zit zo zielig, kind wil toch ook wat zien ipv bijna met de billen over de grond te gaan👀 Wij vonden die "extra" kosten voor een duurdere wagen meer dan de moeite waard.

3 jaar geleden

Wij zijn ook voor een kinderwagen gegaan die hoog kan :) de stokke trailz deze vind ik fijn omdat hij ook veel opbergruimte onderin heeft

3 jaar geleden

Mijn man en ik zijn allebei heel lang (1.85 en 1.94) en ik wil het liefst alles hoog, fijn om je rug zoveel mogelijk te sparen met erin en eruit tillen. Zo ook met bedje, commode, alles 🙂

3 jaar geleden

Je kunt ook altijd kijken welke hoge maar duurdere wagen je graag wilt en dan even kijken of iemand die via marktplaats voor een mooie prijs verkoopt en dan gewoon heel goed laten schoonmaken

3 jaar geleden

Een collega gaf vandaag de tip om ook op te letten dat de bak naar je toe kan staan, als ie iets rechterop zit zodat je jezelf niet steeds om heel de wagen hoeft te buigen voor speentje, knuffeltje etc

3 jaar geleden

Wij hebben een joolz de limited Edition. Hebben vooral gekeken naar de hoogte van de duwstang.

3 jaar geleden

Misschien ook nog een tip om mee te geven om naar de lengte van de kinderwagenbak te kijken. En vindt je het makkelijk als je kind er zo lang mogelijk in kan liggen? Bij onze oudste gingen wij rond 6 maand op vakantie en toen kon hij nog in de bak liggen (mutsy). Dat was erg prettig met bijv lekker uit eten en ons mannetje heerlijk slapen in de kinderwagen(bak).

3 jaar geleden

Ik heb goede ervaringen met de babydump veenendaal. Ze vroegen mij.. wat vind je belangrijk. - klein en makkelijk opvouwbaar -all terain - grote wiegbak Zij maakten het mij makkelijk door 4 wagens te pakken. Daar heb ik vervolgens uit gekozen. Heel fijn! En nog steeds heeeel blij met mn maxicosi stella (3e kindje)