55 Reacties

4 jaar geleden

Ben je toevallig bevallen met een ruggenprik? Met mijn eerste bleek het gaatje niet goed dicht te zijn, ook maanden lang hoofdpijn gehad. Dat moeten ze dichten

4 jaar geleden

Zou een gevolg zijn van de ruggenprik

4 jaar geleden

Reactie op Melis Michelle

Ben je toevallig bevallen met een ruggenprik? Met mijn eerste bleek het ga ...
Ik heb inderdaad een ruggenprik gehad! Kan die hoofdpijn echt 10 maanden lang duren😢 ik begin me wel echt zorgen te maken.

4 jaar geleden

Heb je al bloed laten prikken? Ik heb ook 10 maanden lang rondgelopen met klachten en kwam er toen achter dat ik een schildklierontsteking heb opgelopen na de bevalling, dit veroorzaakte de klachten bij mij.

4 jaar geleden

Reactie op mybabyboy

Ik heb inderdaad een ruggenprik gehad! Kan die hoofdpijn echt 10 maanden la ...
Ja bij mij was dat ook zo. Arts had gezegt als nog bepaalde tijd ging aanhouden dat ze hem gingen dichten. Want daar loopt dan hersenvloeistof uit. Maar bij mij was die gelukkig zelf dicht gegroeit

4 jaar geleden

Reactie op mm25

Heb je al bloed laten prikken? Ik heb ook 10 maanden lang rondgelopen met k ...
Nee, ik heb nog geen bloed laten prikken. Ik heb net een CT-scan gehad. Oei vervelend! Ik zal huisarts ook vragen of ik bloed mag laten prikken

4 jaar geleden

Ja bij mij was dat ook zo. Arts had gezegt als nog bepaalde tijd ging aanho ...
Hoelang heeft dat geduurd? Want bij mij begint het nu ook aan mijn linkerkant te komen… ik ben stiekem opgelucht dat dit (mogelijk) door ruggenprik kan komen. Volgens Google heb ik hersentumor😓 en dat maakt me natuurlijk wel bang😪

4 jaar geleden

Ja bij mij was dat ook zo. Arts had gezegt als nog bepaalde tijd ging aanho ...
Hoe zijn ze er trouwens achtergekomen dat het door ruggenprik kwam😜

4 jaar geleden

Reactie op mybabyboy

Hoe zijn ze er trouwens achtergekomen dat het door ruggenprik kwam😜
Als het goed is dan moeten ze je dat vertellen als risico voordat ie gezet wordt. Ik wist het toevallig omdat ik het gelezen had van te voren, maar ook mn VK’s hebben het bij de nacontrole nog benadrukt in de kraamweek. Als je hoofdpijn krijgt binnen die week na de bevalling en het houdt aan dan is dat in principe het eerste wat ze horen te checken. Het gaatje lekt dan vaak ☹️

4 jaar geleden

Als het goed is dan moeten ze je dat vertellen als risico voordat ie gezet ...
Enige wat mij was verteld was dat ik koorts zou kunnen krijgen, en die kreeg ik😅 maar verder eigenlijk niks daarover…

4 jaar geleden

Reactie op mybabyboy

Enige wat mij was verteld was dat ik koorts zou kunnen krijgen, en die kree ...
Oh wat vreemd. Nou bij deze, het is al benoemd ondertussen maar bij het uithalen van die naald kan het zo zijn dat het gaat niet helemaal goed of helemaal niet dicht gaat en dan lek je hersenvloeistof en daar kun je beste hoofdpijn van krijgen helaas ☹️ Goede nieuws is, als dat het is dan kunnen ze het vaak ook verhelpen 😊 https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/126704-hoofdpijn-na-ruggenprik-oorzaak-en-behandeling.html

4 jaar geleden

Oh wat vreemd. Nou bij deze, het is al benoemd ondertussen maar bij het uit ...
Was ik maar eerder bij de HA langs geweest 🤣 door het marathonleven vergeet ik mezelf af en toe😅 Bedankt voor de informatie! Ik hoop dat de CT scan dit ook zal aangeven zodat het duidelijk wordt en snel behandeld kan worden!

4 jaar geleden

Hier net hetzelfde. Ik ben al paar keer bij de ha geweest. Bloed laten prikken, neuroloog, nko arts, foto's laten nemen en alles blijkt in orde. Bij mij zou het zijn door de verandering en daardoor meer stress . Ik neem nu medicijnen tegen spanningshoofdpijn. En is al beter maar nog niet weg.

4 jaar geleden

Reactie op Fallon

Hier net hetzelfde. Ik ben al paar keer bij de ha geweest. Bloed laten pri ...
He wat vervelend! Hoelang moet je de medicijnen blijven innemen? Wat een bevalling met ons doet🙈🙈

4 jaar geleden

Reactie op mybabyboy

He wat vervelend! Hoelang moet je de medicijnen blijven innemen? Wat een be ...
Ik ben nu sinds een week gestart en over 2 maand moet ik terug om te laten weten of er beterschap is. Maar je loopt er wel moe van . Want niet zo leuk is met een kleintje

4 jaar geleden

Reactie op Fallon

Ik ben nu sinds een week gestart en over 2 maand moet ik terug om te laten ...
Nee echt precies dat dus! Ik hoop dat je er zsm van af komt!

4 jaar geleden

Reactie op mybabyboy

Nee echt precies dat dus! Ik hoop dat je er zsm van af komt!
Ja ik hoop het ook want ik vind het erg vervelend. Er was een periode dat zo erg was plus ik nog eens duizelig was dat ik eigenlijk dacht dat ik ging sterven. Ik was erg bang , ook was ik alleen thuis met ons meisje en ik was bang dat ik eronderuit ging en ze hier dan zou wenen tot papa thuis komt . Heb weken met angst gezeten en op spoed gezeten. Daarom al die onderzoeken. Al betwijfel ik nog dat van ´´stress´´ zou zijn vermids ik van nature al veel stress heb maar dit niet vaker heb gehad . Toch niet non stop hoofdpijn.

4 jaar geleden

Reactie op Fallon

Ja ik hoop het ook want ik vind het erg vervelend. Er was een periode dat z ...
Ah dat is wel erg heftig ja.. vooral omdat je en aan je dochter denkt en natuurlijk zelf zit met klachten😥 wat werd er op de spoed gedaan? Hopelijk hebben ze het op het begin wel serieus genomen; onze spoed doet dat namelijk bijna nooit 👎

4 jaar geleden

Reactie op mybabyboy

Ah dat is wel erg heftig ja.. vooral omdat je en aan je dochter denkt en na ...
Direct foto´s genomen en zelfs mijn hart gecheckt zuurstof ook en daar bleek alles in orde

4 jaar geleden

Reactie op Fallon

Direct foto´s genomen en zelfs mijn hart gecheckt zuurstof ook en daar blee ...
Wel fijn dat ze het meteen hebben gecontroleerd! Nu heb je in ieder geval wel meer duidelijkheid🙈 op wat voor momenten voel je het? Als je bijv moe bent?