26 Reacties

5 jaar geleden

Oeee die zijn leuk! Even een ritje action dus. Ik vind vooral dat gele setje leuk. Maar zitten daar ook roze stippen bij? Ik kan het niet zo goed zien.

5 jaar geleden

Oeee die zijn leuk! Even een ritje action dus. Ik vind vooral dat gele se ...
Ja bij de stipjes zit roze, zwart, grijs en geel 馃槉

5 jaar geleden

Oh bij ons idee die grote 2.89

5 jaar geleden

En nog steeds begrijp ik niet zo goed waar die dingen voor gebruikt worden..馃ゴ ik hoor vaak dat ze niet egt nodig zijn馃ぃ馃槄 ??

5 jaar geleden

En nog steeds begrijp ik niet zo goed waar die dingen voor gebruikt worden. ...
Nou eigenlijk voor te veel dingen dat je er niet zonder mee zou kunnen. Denk in wiegje/ledikant, afdrogen na het badje, wegen door kraamverzorgende, in de kinderwagen en ga zo maar door..

5 jaar geleden

Dit bericht is verwijderd
In reiswieg en in het bedje als een punt vouwen onder het hoofdje. Wij hadden een kwijlerd/spugerd anders kon ik iedere dag hoeslaken wassen 馃槈 na 3 maanden ben ik er mee gestopt. Afdrogen omdat ze dunner zijn dan je handdoek. Dus handig voor in de plooien, achter de oortjes en in de liezen anders gaat de huid stuk. En ja dat soort plekjes ben ik wel eens vergeten en ja het doet pijn bij het kindje. Verder gebruik ik hem op het verschoningskussen. Iedere dag een schone, hoef ik niet de hoes iedere dag te wassen 馃槈. Soms wel vaker dan 1 keer op een dag, want meneer poepte graag als je de luier afdeed. Verder leg ik er op mijn schouder als spuugdoek en gebruik ik de grote in de maxicosi als dekentje. En in de zomer had ik vaak een grote bij als ik weg ging of op vakantie. Dan kon ik mijn zoontje er op leggen in het gras. Ze nemen niet zoveel ruimte in beslag vergeleken met een dekentje.

5 jaar geleden

Om er 50 te hebben vind ik wel onzin hoor 馃槈. Ik heb over het algemeen ook witte zodat ze in de was mee kunnen met de handdoeken dus ze zijn zo weer schoon.

5 jaar geleden

In reiswieg en in het bedje als een punt vouwen onder het hoofdje. Wij hadd ...
Mooie uitleg! Thanks馃グ

5 jaar geleden

Mooie uitleg! Thanks馃グ
Ik heb alle moeders die zeiden dat je niet zonder kon ook eerst uitgelachen hoor 馃槈

5 jaar geleden

Ik heb alle moeders die zeiden dat je niet zonder kon ook eerst uitgelachen ...
Hahahaha馃ぃ totdat je t zelf ervaart natuurlijk.. nja ik heb er 3 liggen.. mag er dan nog wel veel stuks erbij kopen denk ik馃馃構

5 jaar geleden

Hahahaha馃ぃ totdat je t zelf ervaart natuurlijk.. nja ik heb er 3 liggen.. ...
Ik zou er nog 3 bij halen. En dan ervaren hoe het is. De kraamzorg heeft toch iedere dag de wasmachine aan (was hier wel) en ze zijn zo droog. Mocht je er achter komen dat het toch wel handig is en geen zin hebt om iedere dag te wassen dan heb je ze zo in huis voordat de kraamzorg weer weg is. En misschien lach jij mij straks nog steeds uit want vind je het ondingen 馃槈 Gelukkig zijn die dingen in ieder geval niet de duurste van je babyuitzet. Jij bent volgens mij geen moeder die ze koopt voor 10 euro per stuk (en ja die bestaan!).

5 jaar geleden

Ik heb inderdaad ook een paar pakjes gekocht! Vooral die XXL zijn super zacht! 馃グ

5 jaar geleden

Ik heb paar xxl maar wil gender neutrale dus hoop dat binnenkort nog andere komen haha

5 jaar geleden

Het is echt per persoon verschillend wat je als handige babydingen ervaart.. Ik gebruik de hydrofiele doeken nog steeds om mn dochter van 3 af te drogen, maar bijv een flessenwarmer, hapjesmaker, uitkookapparaat etc vond ik de grootste onzin 馃槀 en zo heeft een ieder zn favoriete dingetjes. Ik kocht ze trouwens in wit gewoon bij zeeman, geloof 3 in een pakje.. Die enorme grote heb ik niet zoveel mee..

5 jaar geleden

Ik hoor dus van veel mama鈥檚 dat die van de action na 1x wassen hard zijn.. dus ik sla ze toch over.

5 jaar geleden

Leuk zijn ze h猫?! 馃槏 Ik hou van die printjes en heb deze week ook nieuwe ingeslagen voor babyboy. Maar de xxl waren hier net als de 3-pak ook 2,89.

5 jaar geleden

Ik heb ze ook! Vond ze eigenlijk steviger voelen dan die van de zeeman..heb ze nog niet gewassen dus weet niet hoe ze dan voelen.

5 jaar geleden

hoe groot zijn dan die XL en de XXL? ik heb bij de prenatal 2 gekocht van 115x115cm. toen ik ze uitpakte dacht ik wel even oeps wat een groot ding, waar ga ik dat nou nodig voor hebben?? Verder heb ik er 6 van 70x70cm. welke maat is handig om veel van te hebben?

5 jaar geleden

Reactie op Josie88

hoe groot zijn dan die XL en de XXL? ik heb bij de prenatal 2 gekocht van 1 ...
Die xxl zijn 1.10x1.10 en de xl 60x60 geloof ik. Ik heb de kleinere altijd gebruikt voor onder het hoofdje in bed en kinderwagen i.v.m. spugen en de grote voor het afdrogen na badderen/douchen. De grote gebruik ik nog steeds om onze dochter (2,5) af te drogen na het douchen. Vind het veel fijner dan een gewone handdoek.

5 jaar geleden

Reactie op Josie88

hoe groot zijn dan die XL en de XXL? ik heb bij de prenatal 2 gekocht van 1 ...
Als het in de zomer weer 30 graden is dan zijn die xxl fijn om onder te slapen. Dus ik zou niet weg doen 馃槈