17 Reacties
6 jaar geleden
Niet via ivf of isci maar wel met clomid zwanger geworden ivm pcos! Dolgelukkig met de positieve test! Nu even de eerste echo afwachten maar heb sterk het gevoel dat het allemaal wel goed zit!
6 jaar geleden
Het is inderdaad geen vanzelfsprekendheid.
Hier ICSI gehad omdat er problemen waren bij mijn man. Artsen wilden ics doen voordat hij geopereerd werd omdat ze niks konden garanderen. De eerste ICSI ging mis, overige embryo's waren niet goed om in te vriezen.
Dus moesten na de operatie van mijn man opnieuw beginnen voor punctie. Na de operatie bleek bij een controle dat mijn man volledig gezond weer was en moesten per direct stoppen met ICSI en zelf weer op de natuurlijke manier proberen. Na 3 maanden zwanger en dit werd helaas met 7 weken een miskraam. Vervolgens lukte het niet meer om zelf zwanger te worden en de frustratie liep hoog op. Uiteindelijk na 8 maanden IUI gehad en bij de 2e poging was ik zwanger. Inmiddels is onze zoon 16 maanden en ben ik 5 weken in verwachting van ons 2e kindje. Veel succes!
6 jaar geleden
Zwanger geworden door icsi na 3 punctie’s en 11 terugplaatsingen in mei bevallen van ons zoontje.
6 jaar geleden
Jeetje, wat een verhalen. Dan mag ik blij zijn dat ik ‘maar’ twee puncties heb gehad. Ik zie het als een ‘geluk’ dat bij ons al heel snel duidelijk werd, dat het probleem bij mijn man ligt en dat dat er direct voor zorgde dat wij niet eerst nog iui (oké, een keer gedaan) en ivf-traject moesten doorlopen. We gingen meteen voor icsi. Vaak hoor je dat er na jaren ploeteren pas met Icsi wordt begonnen. Wij gelukkig niet.
Zet ‘m op meiden! De zoveelste stap is ook weer gezet!
6 jaar geleden
Ik ook geen ivf of icsi maar wel hormonen prikken (menopur en gonal f) vanwege PCOS. Heeft 2,5 jaar geduurt met heel veel pogingen.
6 jaar geleden
Ja ik ben ook net zwanger van IVF ronde 2, eerste verse terugplaatsing. Ik merk ook dat ik nog niet echt blij durf te zijn. Eerste die eerste echo maar afwachten.
6 jaar geleden
Ja hier zwanger van 1e kindje uit de 4e poging ICSI daarvoor ook 6 IUIs gehad. Totaal 6 jaar bezig. Dit is de 8e terugplaatsing, de laatste 2 zijn miskramen geworden. Gisteren kloppend hartje gezien bij 7 weken maar het is nog zo vreselijk onwerkelijk om het idee toe te durven laten dat we echt een gezinnetje kunnen worden..
6 jaar geleden
Hier zwanger na 6 jaar 5 icsi pogingen 16 terugplaatsingen nu iui gehad met een donor en bij iui 4 eindelijk onze eerste positieve test ooit in handen zo onwerkelijk nu 6+2 weken zwanger en 6 juli eerste echo bij nij geertgen
6 jaar geleden
Hier onverklaarbaar... 9x iui 2x ivf overgestapt naar België 1x icsi. Dit was totaal de 5e terugplaatsing. Totaal 5 jaar bezig geweest. Vandaag 6 weken
5 jaar geleden
Hier ook zwanger na de 3e ICSI terugplaatsing, nog heel spannend, heb 2x een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad dus nu heel spannend of het op de juiste plaats groeit 💕