19 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb eentje van Tiba + Marl. Wel prijzig omdat deze van leder is, maar heel stevig !

3 jaar geleden

Ik heb er zelf eentje van Bugaboo, die aan de kinderwagen kan, maar merk ook dat een rugzak wel fijn zou zijn. Ik kwam hier terecht. Met best wel wat goede reviews. Alleen zelf nog geen keuze gemaakt, maar misschien heb je er wat aan 😊 https://www.beschuitmetmuisjes.nl/producten/luiertassen/luier-rugzak/?campagne=ads&gclid=Cj0KCQjw5-WRBhCKARIsAAId9Fki9Hg9mx4uahJi9hBdSRZG0X7PAIfLrSVnxGuv8jcN0xKjfYYvrKgaAjmeEALw_wcB

3 jaar geleden

Ik heb er zelf eentje van Bugaboo, die aan de kinderwagen kan, maar merk oo ...
Bedankt voor die link! Deze ziet er wel goed uit :) Iemand die de Nanabee rugzak/luiertas heeft?

3 jaar geleden

Ik heb er zelf eentje van Bugaboo, die aan de kinderwagen kan, maar merk oo ...
Bedankt voor die link! Deze ziet er wel goed uit :) Iemand die de Nanabee rugzak/luiertas heeft?

3 jaar geleden

Reactie op mybabyboy

Bedankt voor die link! Deze ziet er wel goed uit :) Iemand die de Nanabee ...
NanaBeebi* 😂😂

3 jaar geleden

Reactie op mybabyboy

NanaBeebi* 😂😂
Wij hebben deze in het grijs en zijn er nog altijd heel tevreden over!

3 jaar geleden

Reactie op mybabyboy

Ik heb deze en ben er heel blij mee! Fijne vakken, veel ruimte en draagt heerlijk

3 jaar geleden

Reactie op mybabyboy

Wij hebben de NanaBeebi ook. Hele fijne tas! 👌🏻 Gebruik hem nu iets meer dan een jaar en nog geen moment spijt van gehad.

3 jaar geleden

Reactie op mybabyboy

Ja hier ook! Super fijne tas 😁

3 jaar geleden

Ik heb deze en ben er heel blij mee! Fijne vakken, veel ruimte en draagt he ...
Wij ook, inderdaad heel fijn!

3 jaar geleden

Gebruiken jullie überhaupt de luiertas nog? Ik kieper de spullen die ik nodig heb in een gewone rugtas of gebruik mn Little bag van Cowboysbag. Ik sleep echt geen luiers mee als ik even naar de winkels ga, zien we wel weer als we thuis zijn.

3 jaar geleden

Vind de Sienna rugzak van Nordace ook heel fijn. Lekker ruim met veel verschillende vakjes. En een pocket aan de zijkant waar een flesje in kan

3 jaar geleden

Ik heb de NanaBeebi besteld, ik ben echt heel erg benieuwd. Ik krijg het vandaag :)

3 jaar geleden

Reactie op Billebil

Gebruiken jullie überhaupt de luiertas nog? Ik kieper de spullen die ik nod ...
Ik doe niet meer zo uitgebreid als eerst hoor maar ik gebruik het nog wel. En nu hij ook vaste voedsel krijgt, heb ik wat meer ruimte nodig daarvoor.

3 jaar geleden

Reactie op mybabyboy

Ja ik heb eigenlijk exact deze, maar dan van Ali haha. Heel blij mee

3 jaar geleden

Deze heb ik ook. Ben ik echt heel tevreden mee.

3 jaar geleden

Wij hebben er een van goldbaby. Bij bol 20-25 nu☺️