21 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb een knuffel van warmies.
Kan daarna gebruikt worden voor de baby en anders ook nog ideaal als deurstop 😅
5 jaar geleden
Reactie op Estherke86
Ik heb hier goede reacties over gehoord

Ja deze heb ik ook die is heel fijn. Bij mijn dochter vaak gebruikt. Hielp goed bij krampjes.
5 jaar geleden
De zensy vind ik echt helemaal geweldig! Al veel nu in gebruik voor mijn buik lekker warm savonds tegen de banden 😍
5 jaar geleden
Reactie op Ikbensuus
Ik heb een electrische van snoozly. Ben er super blij mee!
Hier ook en ben er super blij mee!
5 jaar geleden
Deze is overigs ook electrisch
Ik heb ook een pittenzak en normale kruik wel voordien gebruikt maar vind deze echt geweldig
5 jaar geleden
Ik heb een knuffel van warmies.
Kan daarna gebruikt worden voor de baby en ...
Ik heb ook een knuffel van Warmies. Die warm ik elke avond op als ik op de bank ga liggen en als ik naar bed ga. Mijn dochter van 6 heeft er ook eentje en die gaat lekker warm mee haar bed in. Straks ook heerlijk voor de baby om het bedje of wandelwagen op te warmen.
5 jaar geleden
Reactie op Li84
Ik heb ook een knuffel van Warmies. Die warm ik elke avond op als ik op de ...
Ja hier ook favoriet!! En in de zomer is het een deurstop als alle deuren open staan 😅
Ik vind het vooral fijn dat hij zwaar is..
5 jaar geleden
Alle hittepitzakken die ik in m'n leven heb gehad, vliegen in de magnetron in de brand. Zelfs als ik ze iedere keer een beetje vochtig maak om het te voorkomen. Aangezien die Kipkep ook een hittepitzak is, ga ik daar m'n geld niet aan verspillen.
M'n man gebruikt al lang een babykruik als warmtebron en die gebruik ik nu ook (voor de baby hebben we 2 extra). Soms mis ik wel het comfort van iets dat zacht en licht is, want zo'n kruik is zwaar en hard. Ik ga eens kijken naar zo'n elektrische kruik. Een ouderwetse rubberen kruik vertrouw ik absoluut niet, daar kun je je aan verbranden als er water door het rubber lekt. Die kunnen na een jaar al poreus worden.
5 jaar geleden
De elektrische kruik is de kraamzorg weer niet heel enthousiast over. Maar iedere kruik heeft denk ik wel iets. Eigenlijk doe je het dus nooit goed 😒 vooral doen waar jij je goed bij voelt.
5 jaar geleden
Warmies!!!!!! Heb ik ook.. zo fijn... ook meegehad naar ziekenhuis met bevallen. Misschien raar maar ik had hele erge last van me liezen ook en deze hond heeft ook korrels in de poten en deed de poten dan in me liezen🤣 jaja een hond tussen me benen😂