12 Reacties

5 jaar geleden

Oeh ik volg!

5 jaar geleden

Ja ik ken meerdere die geweest zijn en ze kon het echt meteen zien!

5 jaar geleden

Ja wij hebben dit ook gedaan bij Marita in Lommel. Ik was op dat moment 13w3d zwanger van onze tweeling. Ze kon het inderdaad erg snel zien! Ze is heel kundig en professioneel. Wij hebben er voor gekozen om voor €10 meer (dus €55) een filmpje op een USB te laten zetten. Ik dacht dat ik dat vooral leuk zou vinden voor later maar ik heb er nu al heel veel naar gekeken! In de relatief korte tijd dat je daar bent gaat er toch best het een en ander langs je heen en ik vind het persoonlijk super bijzonder om samen thuis nog eens terug te zien, of om het aan anderen te kunnen laten zien. De beelden zijn heel duidelijk en helder, voor mij niet te vergelijken met de echo's bij de verloskundige. Wij zijn dus enthousiast, en weten nu dat het wee jongetjes zijn. 👶👶

5 jaar geleden

Reactie op Emmster

Ja wij hebben dit ook gedaan bij Marita in Lommel. Ik was op dat moment 13w ...
Super.. ik heb net een afspraak gemaakt voor morgen maar ik krijg nog geen bevestigings mail. Hoelang duurde dat bij jou?

5 jaar geleden

Ken veel mensen die daarheen zijn gegaan en is allemaal goed bevallen! Ik heb mn afspraak over 2 weken :) succes! Laat je weten hoe het was?

5 jaar geleden

Reactie op -Amy-

Ken veel mensen die daarheen zijn gegaan en is allemaal goed bevallen! Ik h ...
Krijg jij een bevestigingsmail? Ik heb een afspraak voor morgen gepland en krijg geen bevestigingsmail.. ook heb ik al 10 keer geprobeerd te bellen en er pakt niemand op.

5 jaar geleden

Reactie op YH1994

Super.. ik heb net een afspraak gemaakt voor morgen maar ik krijg nog geen ...
Oh vreemd! Ik heb even terug gekeken voor je in mijn mail. Ik heb na het maken van de afspraak gelijk een mailtje gehad met als onderwerp "controle van uw afspraakverzoek" en diezelfde dag ook nog een mailtje waarin de afspraak (wel een automatische mail) bevestigd werd. Ik heb haar daarvoor ook wel eens per mail gecontracteerd, daar reageerde ze erg snel op. Wellicht zou je dat nog kunnen proberen? Succes!

5 jaar geleden

Reactie op Emmster

Oh vreemd! Ik heb even terug gekeken voor je in mijn mail. Ik heb na het ma ...
Dat heb ik idd ook al gedaan maar geen reactie. Misschien vakantie maar dan zou neem ik aan haar agenda niet gewoon open staan voor beschikbaar..

5 jaar geleden

Reactie op YH1994

Dat heb ik idd ook al gedaan maar geen reactie. Misschien vakantie maar dan ...
Nee dat denk ik ook absoluut niet! Ze had wel vaak, soms tot best laat nog afspraakopties. Dus mogelijk is ze nog aan het werk. Waarschijnlijk reageert ze vanavond nog wel!

5 jaar geleden

Oh wij hebben toevallig komende vrijdag bij haar een afspraak voor pretecho. Via de NIPT-test hebben we vandaag het geslacht al meegekregen, maar wachten tot de 2weken termijnecho duurt nog zo lang. We zijn benieuwd, maar fijn om te lezen dat er zoveel positieve ervaringen mee zijn. Wij hebben online gereserveerd en diezelfde avond, wel iets later op de avond, kregen we een bevestigingsmail.

5 jaar geleden

Ik ben vandaag nog kunnen gaan en ik weet nu wat het word!!!!😍

5 jaar geleden

Reactie op YH1994

Ik ben vandaag nog kunnen gaan en ik weet nu wat het word!!!!😍
Wij gisteren avond na de uitslag van de nipt meteen een afspraak kunnen maken 😁 we krijgen een kleine man🥰🥰🥰