12 Reacties
5 jaar geleden
Ja wij hebben dit ook gedaan bij Marita in Lommel. Ik was op dat moment 13w3d zwanger van onze tweeling. Ze kon het inderdaad erg snel zien! Ze is heel kundig en professioneel. Wij hebben er voor gekozen om voor €10 meer (dus €55) een filmpje op een USB te laten zetten. Ik dacht dat ik dat vooral leuk zou vinden voor later maar ik heb er nu al heel veel naar gekeken! In de relatief korte tijd dat je daar bent gaat er toch best het een en ander langs je heen en ik vind het persoonlijk super bijzonder om samen thuis nog eens terug te zien, of om het aan anderen te kunnen laten zien. De beelden zijn heel duidelijk en helder, voor mij niet te vergelijken met de echo's bij de verloskundige. Wij zijn dus enthousiast, en weten nu dat het wee jongetjes zijn. 👶👶
5 jaar geleden
Reactie op YH1994
Super.. ik heb net een afspraak gemaakt voor morgen maar ik krijg nog geen ...
Oh vreemd! Ik heb even terug gekeken voor je in mijn mail. Ik heb na het maken van de afspraak gelijk een mailtje gehad met als onderwerp "controle van uw afspraakverzoek" en diezelfde dag ook nog een mailtje waarin de afspraak (wel een automatische mail) bevestigd werd. Ik heb haar daarvoor ook wel eens per mail gecontracteerd, daar reageerde ze erg snel op. Wellicht zou je dat nog kunnen proberen? Succes!
5 jaar geleden
Oh wij hebben toevallig komende vrijdag bij haar een afspraak voor pretecho. Via de NIPT-test hebben we vandaag het geslacht al meegekregen, maar wachten tot de 2weken termijnecho duurt nog zo lang. We zijn benieuwd, maar fijn om te lezen dat er zoveel positieve ervaringen mee zijn. Wij hebben online gereserveerd en diezelfde avond, wel iets later op de avond, kregen we een bevestigingsmail.