54 Reacties

4 jaar geleden

Als je het echt niet weet kun je een spaarvarkentje neerzetten en aangeven dat ze daar evt een bijdrage in mogen doen, zet je na de kraamperiode de inhoud op een spaarrekening voor je kleintje.

4 jaar geleden

Glow in the dark speentje, speentje met thermometer / zo'n hanger om speentjes in mee te nemen Gipssetje voor handafdruk baby Babymutsje met naam Babydekentje met naam Slofjes zijn altijd handig

4 jaar geleden

Groeimeter Bord, beker etc Bestek Spaarpot Leuke plastic bakjes (voor koekjes en straks broodje) Boxspiraal Kartonnen boekjes Voorleesboek Activiteitenkubus Speenkoord (met naam) Bijtring (met naam) Zonnescherm voor raam in de auto

4 jaar geleden

Cadeaukaart!

4 jaar geleden

Rugzak

4 jaar geleden

Dit had ik laatst aan iemand gegeven dan heb je altijd een mooie herinnering. -cadeaubon dat je zelf iets kan uitzoeken -een maaltijd dat je niet hoeft te koken -een boekje gepersonaliseerd met naam van je kindje -eerste jaar boek -kookboeken voor maaltijden als je kindje vaste voeding gaat eten en je dat zelf wil maken -luiers -verzorgingsproducten voor je baby -zwemband voor als je wil gaan zwemmen met je kindje over een tijdje - avondje oppas tegoed als je met je partner wat wil doen samen dit schoot mij te binnen hopelijk heb je er wat aan😋

4 jaar geleden

Draagzak, kado kaart

4 jaar geleden

Standaard geld😊 zodat ik kan kopen wat ik wil en mooi vind

4 jaar geleden

Ik krijg van m’n beste vriendin een maaltijdbox 😁 wat ik gewoon kan invriezen en dat we zelf niks hoeven doen behalve pasta oid bij koken haha. Speentjes, cadeaukaart

4 jaar geleden

Reactie op One Love

Standaard geld😊 zodat ik kan kopen wat ik wil en mooi vind
Mensen geven als kraamcadeau echt bijna nooit geld..
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Als je het cadeautje niet zo belangrijk vindt zeg je toch gewoon: oh doe maar iets van kleertjes oid mt 62 of speelgoed voor straks ofzo

4 jaar geleden

Ik heb ook een lijstje gemaakt en de link daarvan komt op het geboortekaartje. Juist omdat ik heel kieskeurig ben in de kleertjes, en omdat het ons derde is en dus al veel heb, hebben wij dit lijstje gemaakt. Dingen die erop staan in wat goedkopere prijsklasse: Bijtring Lakentje Hydrofiele doeken Badzitje Knuffel konijn Kadobonnen per specifieke winkel Slaapzak Interactieve speelknuffel Houten stapeltoren Wagenspanner Verder nog wat Badcapes, ledikant dekentjes en spulletjes die we niet vanaf het eerste moment gelijk nodig hebben.
Ik vond Sophie de giraf een heel leuk cadeautje om te krijgen. Of de bijtring variant daarvan. Ook schapenwollen slofjes vond ik erg leuk en nuttig. Mooie prentenboeken zijn ook fijn, daar heeft je kindje jarenlang plezier van, zoals de Gele Ballon of Rupsje Nooitgenoeg. Sokjes zijn ook altijd handig en leuk budgetcadeautje.

4 jaar geleden

Ik heb er nog maar 2 dingen opstaan. Uitspraken boekje en bucket list voor ouders boek

4 jaar geleden

Reactie op csv2021

Dit had ik laatst aan iemand gegeven dan heb je altijd een mooie herinnerin ...
Oppas vind erg leuk, onze zoon krijgt twee knuffeltantes (nichtjes) van 16

4 jaar geleden

Ik ben ook fan van Sophie de giraf! En verder (voorlees)boekjes voor 0-12 maanden, speelgoed 0-12 maanden. Zwembandjes, badpakje (of zwembroekje) met 62/68. Hydrofiele luiers altijd goed om meer te hebben. Katoenen/wollen dekentjes ook altijd fijn. Cadeaukaart Prénatal/Kruidvat/HEMA/Babydump o.i.d. Ik heb de Stokke Tripp trap er ook op gezet voor als iemand een groter budget heeft, haha! Sokjes/slofjes altijd handig. Rompertjes in mt 62/68/72. Kan zo nog wel dingen bedenken die je niet meteen, maar na een paar maanden nodig gaat hebben 🙌

4 jaar geleden

Wij hebben ook zo'n lijstje gemaakt. Deze link zetten we ook op het geboortekaartje met cadeautips. Anders blijft iedereen vragen. Wij hebben er ook veel boeken op staan, vind ik zelf erg leuk en zeker omdat dat cadeaus zijn die lang mee gaan. Tuurlijk mogen ze van ons lijstje afwijken maar zo beperken we hopelijk dubbele cadeaus of dingen die we niet of weinig gebruiken

4 jaar geleden

Ik vind (naast de standaard nodige nuttige spulletjes) altijd die hand-/voetafdruk setjes leuk om te geven of krijgen. En evt grotere setjes kleding voor vanaf 6-9mnd. Luiers en billendoekjes kun je nooit genoeg hebben... Wij hebben ook een online slaapconsultant cursus cadeau gekregen dat vond ik ook een heel attent cadeau
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Ik heb in de loop van mijn zwangerschap al een heel lijstje samengesteld. Staat van alles op wat je wel nodig gaat hebben later, maar niet direct hoeft te hebben. Kreeg net ook als tip de showerglove! Dus die gaat er ook op haha

4 jaar geleden

Ik heb een geboorte box gekregen van https://www.geboortexpress.nl/c-2306501/geboortedoos-bewaardoos-geboorte-met-naam/ Super leuk om dingen in te bewaren voor later!