54 Reacties
5 jaar geleden
Glow in the dark speentje, speentje met thermometer / zo'n hanger om speentjes in mee te nemen
Gipssetje voor handafdruk baby
Babymutsje met naam
Babydekentje met naam
Slofjes zijn altijd handig
5 jaar geleden
Groeimeter
Bord, beker etc
Bestek
Spaarpot
Leuke plastic bakjes (voor koekjes en straks broodje)
Boxspiraal
Kartonnen boekjes
Voorleesboek
Activiteitenkubus
Speenkoord (met naam)
Bijtring (met naam)
Zonnescherm voor raam in de auto
5 jaar geleden
Dit had ik laatst aan iemand gegeven dan heb je altijd een mooie herinnering.
-cadeaubon dat je zelf iets kan uitzoeken
-een maaltijd dat je niet hoeft te koken -een boekje gepersonaliseerd met naam van je kindje
-eerste jaar boek
-kookboeken voor maaltijden als je kindje vaste voeding gaat eten en je dat zelf wil maken
-luiers
-verzorgingsproducten voor je baby
-zwemband voor als je wil gaan zwemmen met je kindje over een tijdje
- avondje oppas tegoed als je met je partner wat wil doen samen
dit schoot mij te binnen hopelijk heb je er wat aan😋

5 jaar geleden
Ik krijg van m’n beste vriendin een maaltijdbox 😁 wat ik gewoon kan invriezen en dat we zelf niks hoeven doen behalve pasta oid bij koken haha.
Speentjes, cadeaukaart
5 jaar geleden
Ik heb ook een lijstje gemaakt en de link daarvan komt op het geboortekaartje. Juist omdat ik heel kieskeurig ben in de kleertjes, en omdat het ons derde is en dus al veel heb, hebben wij dit lijstje gemaakt.
Dingen die erop staan in wat goedkopere prijsklasse:
Bijtring
Lakentje
Hydrofiele doeken
Badzitje
Knuffel konijn
Kadobonnen per specifieke winkel
Slaapzak
Interactieve speelknuffel
Houten stapeltoren
Wagenspanner
Verder nog wat Badcapes, ledikant dekentjes en spulletjes die we niet vanaf het eerste moment gelijk nodig hebben.
5 jaar geleden
Ik vond Sophie de giraf een heel leuk cadeautje om te krijgen. Of de bijtring variant daarvan. Ook schapenwollen slofjes vond ik erg leuk en nuttig. Mooie prentenboeken zijn ook fijn, daar heeft je kindje jarenlang plezier van, zoals de Gele Ballon of Rupsje Nooitgenoeg. Sokjes zijn ook altijd handig en leuk budgetcadeautje.
5 jaar geleden
Reactie op csv2021
Dit had ik laatst aan iemand gegeven dan heb je altijd een mooie herinnerin ...

Oppas vind erg leuk, onze zoon krijgt twee knuffeltantes (nichtjes) van 16
5 jaar geleden
Ik ben ook fan van Sophie de giraf!
En verder (voorlees)boekjes voor 0-12 maanden, speelgoed 0-12 maanden.
Zwembandjes, badpakje (of zwembroekje) met 62/68.
Hydrofiele luiers altijd goed om meer te hebben.
Katoenen/wollen dekentjes ook altijd fijn.
Cadeaukaart Prénatal/Kruidvat/HEMA/Babydump o.i.d.
Ik heb de Stokke Tripp trap er ook op gezet voor als iemand een groter budget heeft, haha!
Sokjes/slofjes altijd handig.
Rompertjes in mt 62/68/72.
Kan zo nog wel dingen bedenken die je niet meteen, maar na een paar maanden nodig gaat hebben 🙌
5 jaar geleden
Wij hebben ook zo'n lijstje gemaakt. Deze link zetten we ook op het geboortekaartje met cadeautips. Anders blijft iedereen vragen. Wij hebben er ook veel boeken op staan, vind ik zelf erg leuk en zeker omdat dat cadeaus zijn die lang mee gaan.
Tuurlijk mogen ze van ons lijstje afwijken maar zo beperken we hopelijk dubbele cadeaus of dingen die we niet of weinig gebruiken
5 jaar geleden
Ik vind (naast de standaard nodige nuttige spulletjes) altijd die hand-/voetafdruk setjes leuk om te geven of krijgen. En evt grotere setjes kleding voor vanaf 6-9mnd. Luiers en billendoekjes kun je nooit genoeg hebben...
Wij hebben ook een online slaapconsultant cursus cadeau gekregen dat vond ik ook een heel attent cadeau
5 jaar geleden
Ik heb een geboorte box gekregen van https://www.geboortexpress.nl/c-2306501/geboortedoos-bewaardoos-geboorte-met-naam/
Super leuk om dingen in te bewaren voor later!