6 Reacties

5 jaar geleden

@arezu hoeveel weken was je? Wat een super naar verhaal.

5 jaar geleden

Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook een leeg vruchtzakje. Bij mij was het zo dat ik tot 7 weken geen klachten had (met 6 weken echo gehad en toen bleek alleen het vruchtzakje zichtbaar, daarna met 7 weken nog een echo gehaf). Echter vanaf 7 weken begon bij mij de misselijkheid. Dit kwam bij mij omdat het vruchtzakje wel bleef doorgroeien bij mij tot 8 weken, toen heb ik de laatste echo gehad. Dus het kan bij jou ook zomaar zijn dat je dus nog wel HCG aanmaakt en het vruchtzakje nog groeit omdat je lichaam nog niet door heeft dat het mis is. Sterkte met de verwerking, ik weet helaas hoe rot dit afwachten is!

5 jaar geleden

Reactie op mell breukelman

@arezu hoeveel weken was je? Wat een super naar verhaal.
Ik heb 2juni pofitief zwangerschap test gehad en precies weekje later 5dagen bloedverlies. En vorige week gehoord dus dat het een miskraam is ik was dan tussen de 6 en 7 weken. Ze dachten meer dat het toen ( dus vorige week ) 6weken was.

5 jaar geleden

Reactie op Robemy

Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook een leeg vruchtzakje. Bij mij was ...
Ohh oke. Kan idd bij mij ook het geval zijn. Ik heb gezegd dat ik tot volgende week donderdag wil wachten en als mijn lichaam het niet afstoot ga ik dan andere keuze maken 馃様馃様. Dank voor je reactie馃檹

5 jaar geleden

Ik heb dus maandag een echo gehad, zou eigenlijk volgens de berekening 7 weken zijn ben direct na mijn miskraam 12 mei weer zwanger geworden maar bleek dus dat er bij de echo nog weinig te zien was waardoor het terug gezet is naar 5 weken en 13 juli weer een test dus benieuwd of er dan wel wat te zien is. Hopelijk bij mij ook niet weer mis馃ズ

5 jaar geleden

Reactie op Arezu

Ohh oke. Kan idd bij mij ook het geval zijn. Ik heb gezegd dat ik tot volge ...
Ik heb ook eerst 3 weken gewacht hoor. Is toch het beste als je lichaam het zelf op kan ruimen. Maar kwam bij mij niet los. En die 3 weken duurde voor mijn gevoel echt super lang. Dus toen pilletjes gehad en die hebben bij mij in 1x geholpen. Deed wel zeer (had geen pijnstilling genomen omdat de gyn zei dat het als menstruatiepijn voelde) maar kreeg echt een soort wee毛n. Maar dit duurde een uurtje en toen kwam later op de avond alles eruit. Hele vruchtzak in 1x. Alles was daarna ook mooi schoon op de echo. Was wel heftig maar uiteindelijk ben je ook soort van opgelucht dat het weg is en je weer door kunt. Ik leef met je mee! Hopelijk kont het bij jou vanzelf los en heb je niet al te veel pijn 馃槝