14 Reacties

5 jaar geleden
Let op! Wel aan de muur vast schroeven, anders zijn die kasten levensgevaarlijk... 馃槝

5 jaar geleden
Ik heb ook die met 8 lades en was gisteren toevallig aan het zoeken op internet over een handige indeling.
Ik heb ook bij de Ikea skubb ladeverdelers gekocht om de lade overzichtelijk te kunnen houden.
Verder las ik een goede tip: als je rechtshandig bent, leg dan de spullen die je veel gebruikt in de bovenste rechterlades.
Wij leggen het aankleedkussen iets naar links op de kast en leggen luiers, verzorgingsproducten en rompertjes sowieso aan de rechterkant.

5 jaar geleden
Reactie op TrotseMama-25
Let op! Wel aan de muur vast schroeven, anders zijn die kasten levensgevaar ...
Waarom zouden die levensgevaarlijk zijn en een andere kast niet?

5 jaar geleden
Reactie op Doriennn
Ik heb ook die met 8 lades en was gisteren toevallig aan het zoeken op inte ...
Dat wordt vechten hier, ik ben links en vriendlief rechts 馃ぃ

5 jaar geleden
Reactie op Kuikelientje
Waarom zouden die levensgevaarlijk zijn en een andere kast niet?
Alle kasten zijn onveilig in een kinderkamer. Ze kunnen er in klimmen, aan trekken en het op zich krijgen. Dus alles aan de muur bevestigen, geldt IKEA en alle andere merken.

5 jaar geleden
Reactie op MamaBear2021
Alle kasten zijn onveilig in een kinderkamer. Ze kunnen er in klimmen, aan ...
Wauw dit hoor ik voor het eerst. Ik dacht dat die Ikea kast extra speciaal onveilig was ofzo 馃ぃ

5 jaar geleden
Reactie op MamaBear2021
Hier niks geen kast niks aan de muur bevestigd, zoontje is een echte klauteraar en nog geen kast op hem gekomen. Zou anders betekenen dat je door het hele huis alles moet vastmaken omdat het eventueel wel eens kan vallen.. Beetje nuchter denken helpt ook馃槵馃槄 kind klimt oa ook op de randjes van zijn bed, nog niet gevallen en als het wel gebeurt meteen duidelijk dat dit niet kan, je kan niet alles voor kinderen wegnemen /voorkomen.

5 jaar geleden
Reactie op MamaBear2021
Klopt inderdaad, wij hebben de commode en kledingkast ook aan de muur vastgezet. Zou er niet aan moeten denken dat hij zo een zware kast op zich krijgt, er zijn kindjes die dat niet overleefd hebben 馃様. Verder hebben we geen hoge kasten of kasten die hij open kan krijgen. Kleine moeite, geen stress.