16 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op sara1992
Ik volg mee want de mijne heeft dit vandaag ook!! Ben precies 37 weken
Heb zelfs de verloskundige net gebeld omdat het ZO extreem is dat ik me zorgen maakte of ze niet in nood is daar binnen. Maar zij geeft aan dat het geen kwaad kan en ik me geen zorgen hoef te maken. Een baby die niet beweegt is zorgelijk, maar een mega drukke baby gelukkig niet. Dat stelde me wel gerust.
5 jaar geleden
Hier ook😉 ze denken: rellen buiten, dan wij rellen in de buik🤣 van mij mag ze nog even blijven zitten, maar heb nu enorm last van mijn ribben.
5 jaar geleden
Ja ik heb ook elke dag zo’n paar uur waarbij ik het echt bijna niet kan houden van die gemeen gevoelige bewegingen in de zijkant van mn buik en ribben waar de voetjes liggen en steken onderin 😖😖😖 als het dan eindelijk ophoudt voelt alles helemaal beurs en strak. Niet chill. Ik ben pas 36 weken dus moet nog ff iets langer volhouden tot mn inleiding bij 39+2
5 jaar geleden
Hier ook net zo .. de kleine man kan savonds & snachts zo druk zijn, dat het voor mij geen pretje is. Morgen 38 weken! Soms denk ik echt, wat die kleine allemaal aan het uitspoken is daar in mijn buik, onvoorstelbaar.. haha! Dat beloofd nog wat ..
5 jaar geleden
Hier ook. Nu 38+2. Vreselijk veel pijn van de bewegingen,helemaal misselijk van. Alleen staan en wiegen met mn heupen helpt. Is het dan een voorteken of gewoon even een extreme bui van de baby?
5 jaar geleden
Hier ook 38+2 en krijg constant trappen tegen m’n ribben. Moet hem echt wegduwen om normaal te ademen. 🙄
5 jaar geleden
Ik ben wel blij om jullie reacties te lezen. Ik heb sinds een aantal dagen precies hetzelfde met onze kleine meid. Enorm druk, bewegen, stampen... Ben vandaag exact 38 weken. Nog effe volhouden dan maar 😅
5 jaar geleden
Ik heb het gedurende zwangerschap wel is dat hij dan erg druk is waardoor ik ook gewoon echt harde buiken van krijg en vermoeid raak! Doet zeer en het zuigt al m’n energie. Nog afgelopen woensdag zo’n dag! Ik had letterlijk niks uitgevoerd in huis. Maar was helemaal kapot.. hij was dus niet alleen 4 uur actief maar de hele dag door. Ben er dan wel dankbaar voo. Want zou pas schrikken als hij zeer weinig tot helemaal niet zal bewegen. Heb dat ook 1x de hele zwangerschap ervaren. Was echt bezorgd en gestrest die dag. Nog maar paar weken, en dan kan ik hem eindelijk ontmoeten en ben ik af van al die zwangerschapkwaaltjes.
5 jaar geleden
Ik ben nu 37+1, en voel de baby ook erg veel bewegen en is druk. Kan dit een voorteken zijn?
5 jaar geleden
Mijn buik voelt eind vd middag bijna elke dag helemaal beurs aan van het harde getrappel, en steken onderin die echt pijn doen denk als ze haar koppie beweegt. Ik heb dit al een paar weken, doet echt pijn vaak! Ben nu 36+5, ik geloof niet dat je baby extra gaat bewegen als de bevalling eraan zit te komen hoor, tenminste niets over gelezen of gehoord tijdens de cursussen 🤷♀️ ze hebben zo laat in de zwangerschap gewoon veel minder ruimte en minder stootkussen want relatief minder vruchtwater dus je voelt alles veel sterker