14 Reacties
4 jaar geleden
Hoi! Hier twins 8 maanden en sinds enkele dagen ook weer snachts wakker voor een fles. Echt honger want niets helpt. En ze drinken ze helemaal leeg. En dompelen weer in. Ze sliepen al door van hun 3 maanden.. en
Nu plots vragen ze s’nachts nog een flesje..ik heb altijd gehoord dat dit normaal is dat ze op een bepaald moment weer nacht voeding vragen een periode geen idee of het klopt..
4 jaar geleden
Jup hier ook. 7½ mnd en vaste prik ineens om 3 uur wakker. Sliep al door vanaf einde van m'n verlof 🥴
4 jaar geleden
Ja hier ook al een paar nachten feest. Alleen een fles helpt niet altijd
4 jaar geleden
Hier ook sinds een paar dagen
Hij wordt gelukkig mopperend wakker, niet huilend/krijsend
Maar inderdaad erg hongerig en de fles gaat dan meteen op
Slaapt dan weer heerlijk door tot 7 uur
Heeft een weekje geduurd, vannacht heeft hij zich niet gemeld
Waarschijnlijk sprongetje of zo
4 jaar geleden
Reactie op mini90
Hier hetzelfde! Pff begint aardig op te breken deze nachten. Hoeveel geven ...
Echt wel! Wij geven nu 210 's nachts.. Zijn begonnen met 120, maar zo gauw deze leeg was, was weer krijsen. Daarna een 90 bijgemaakt, ook leeg. We geven nu 210, en deze is binnen no time leeg. Wij zaten altijd op 3 x 180 en 1 x 210 (de laatste fles), maar op aanraden van het consultatiebureau hebben we geprobeerd naar 3 flessen te gaan. Maar we merkten al gauw dat ze hier niet genoeg aan had. Eigenlijk ook sinds die wisseling dat ze onrustig is snachts. Daarna weer overgegaan op 4 en nu zit ze dus op 5 flessen..
4 jaar geleden
Was hier ook ineens met 7 maanden (sliep al door sinds 6 weken) een paar weken soms snachts feest, maar nu weer een week rustig snachts 🤞🏻 ik gaf dan als ik een fles gaf (probeerde haar eerst bij mij weer in slaap te krijgen) 90 ml
4 jaar geleden
Hier ook hetzelfde! Ik snap er niks van.. Mijn zoontje sliep al vrij snel door. Nu 7,5 maand oud en sinds anderhalve week wordt ie ineens 1 of 2 keer per nacht wakker. Vaak is het speentje erin doen en dan is het goed maar als hij dan een tweede keer wakker wordt moet ie écht een flesje hebben. Ik maak dan een klein flesje van 60 en gelukkig neemt ie daar genoegen mee. Hij krijgt overdag 4x 180.
4 jaar geleden
Herkenbaar helaas. Ze sliep vanaf 6 weken door. Maar vanaf 7,5 maand niet meer. Ze is nu 8,5 maand. Op aanraden van het CB zijn we sinds vannacht begonnen met een flesje lauw water ipv de borst. Ging er ook goed in en ze sliep uiteindelijk weer verder (tot een uur later toen ze weer wakker werd.. maar getroost kon worden met speen/ hand). CB zei wel dat m'n man de fles moest geven ipv ik omdat ze bij mij geen water accepteert. Dan wil ze de borst
2 maanden geleden
Hier ook vrijdag is die 8 manden sins 1,5 week wordt die weer wakker in de nacht en niets lijkt te helpen hij is alleen stil als ik hem vast heb of naast me leg hij sliep al sins hij 2,5 week was door en slaapt sins hij 3,5 maand is al op zijn eigen kamer.