15 Reacties

2 jaar geleden

Zover ik weet, houdt dit in dat ze vocht te kort komen. Ik zou even de huisartsenpost bellen en hier even naar vragen.

2 jaar geleden

Bij mijn zoontje vroegen ze dit toen ivm vocht te kort

2 jaar geleden

Ja ik zou inderdaad even de HAP bellen voor de zekerheid, hoeft nier per se iets te zijn, maar liever 1 keer teveel bellen dan te weinig ☺️

2 jaar geleden

Reactie op BetsyBarvoets

Zover ik weet, houdt dit in dat ze vocht te kort komen. Ik zou even de huis ...
Hij drinkt wel, wel minder dan gewoonlijk denk ik (borstvoeding).. Zou het dan nogsteeds vochttekort kunnen zijn denk je?

2 jaar geleden

Vocht te kort idd, door koorts zweten ze ook meer en verliezen ze meer vocht

2 jaar geleden

Reactie op Soof2000

Hij drinkt wel, wel minder dan gewoonlijk denk ik (borstvoeding).. Zou het ...
Zover ik weet, moeten ze minimaal 6 volle plasluiers hebben. Maar omdat je aangeeft dat hij ook koorts heeft. Zou ik toch even bellen. Dat kan nooit kwaad 😊

2 jaar geleden

Bedankt mama's. HAP heb ik gebeld en wacht nu op een telefoontje van de arts...

2 jaar geleden

Succes hopelijk is er niets aan de hand

2 jaar geleden

Spannend! Hoe is het afgelopen?

2 jaar geleden

Reactie op Jose006

Spannend! Hoe is het afgelopen?
Hij vertoonde milde uitdrogingsverschijnselen, maar volgende de arts geen reden tot zorg. Inmiddels is Jace ook weer wat aan het opknappen gelukkig 😊 Gisteravond toen de arts belde was Jace net in slaap gevallen gelukkig. Hierdoor zei de arts laat hem maar lekker slapen, mocht het erger worden dan moest ik vandaag de ha bellen. Gelukkig was hij vanochtend al weer wat "leuker" en deed hij ook al wel meer en duidelijker contact zoeken. Vanmiddag wilde hij zelfs al weer spelen en was zn koorts gezakt. Inmiddels drinkt hij ook weer een stuk beter. Vandaag lekker uit een flesje gedronken zodat ik kon zien wat hij binnen kreeg (ik geef normaal live borstvoeding).

2 jaar geleden

Reactie op Soof2000

Hij vertoonde milde uitdrogingsverschijnselen, maar volgende de arts geen r ...
Ohja, zn fontanel is nogsteeds zo diep als gisteren maar ik maak me daar nu niet meer zo'n zorgen over omdat ik weet dat hij weer duidelijk wat gedronken heeft al zit hij nogsteeds niet op wat hij normaal gesproken drinkt

2 jaar geleden

Heel fijn dat hij nu wel wat gedronken heeft! Goed in de gaten houden en heerlijk samen knuffelen. 🥰

2 jaar geleden

Reactie op BetsyBarvoets

Heel fijn dat hij nu wel wat gedronken heeft! Goed in de gaten houden en he ...
Ja gelukkig wel! Jaa ik houd m zoveel mogelijk lekker bij me, voor hem het fijnst om bij mama te zijn🥰

2 jaar geleden

Absoluut! Niets lekkerder dan bij mama zijn. Ik hoop dat je zoontje snel weer opknapt.

2 jaar geleden

Ah fijn, gelukkig weer iets beter! Beterschap voor hem