14 Reacties Nieuwste boven Die van woezel en pip is heel erg leuk vind ik.. allemaal kusjes ofzo heet ie geloof ik
Reactie op Ilsee8 Die van woezel en pip is heel erg leuk vind ik.. allemaal kusjes ofzo heet ...
Liefdesbriefjes
Ik heb deze. (Ook in blauw verkrijgbaar)
SilliBeads vind juist leuk dat ze een hele set hebben
Ik heb “Mijn eerste jaar” van Milestone cadeau gehad - heel mooi boek met ruimte voor 3 brieven die je aan je baby kan schrijven 💙
Reactie op Lilly H. Ik heb “Mijn eerste jaar” van Milestone cadeau gehad - heel mooi boek met r ...
Deze heb ik ook😍💙
Het boek van Maan Amsterdam.
Ik heb het boek van hello baby, erg leuk!
Besteld bij Bol.com, juist deze gekozen omdat er niet elke keer dezelfde vragen worden gesteld. Ik ben echt enorm blij met dit boekje.
Deze heb ik gehaald, mooi formaat en ruimte voor foto's om later in te plakken
Ik heb die van studio ins en outs. Daar had ik ook zwangerschapsdagboek van, kraamvisite boek (met heel weinig kraamvisite maar ach) en straks ook oppasdagboek en bundeltje om alle kaartjes in te bewaren. Vind het leuk dat allemaal hetzelfde is.
Mijn eerste babyalbum Mes Demoiselles: deze is zooooo mooi!! Met envelopjes en uitklapbare plaatjes 😍
Ik heb juist gekozen voor een boek van 0 tot 18. Iets minder intensief qua schrijven en van de gehele jeugd