14 Reacties
5 jaar geleden
Nou...misschien wel! Zit er wel over na te denken! We hebben met 16 weken een geslachtsbepalende echo ook daar gehad!
5 jaar geleden
Ja wij gaan het daar wel laten doen! Hebben er met 14 weken ook geslachtsecho laten doen
5 jaar geleden
Ik ben bij hem geweest en in oss.. 4d is oss laten maken. Heel persoonlijk.. vind ik het zonde van het geld. Groot verschil is er wel met Jan en oss.. Oss neemt veel meer de tijd voor je en is veel gemoedelijker! Jan is echt wel van het zakelijke.. +31 6 49761340 Dat is het nummer van Oss 😊 geslachtsbepaling had ze voor de aangeven weken al goed😊
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op Tallekee
Wat is er zo speciaal aan deze Jan? 😅
Deze meneer heeft 38 jaar ervaring, hij werkte in het ziekenhuis en is bij ontzettend veel bevallingen geweest en heeft dus al veel gezien. Hij maakte onder andere echo’s in het ziekenhuis en kan je dus ook veel vertellen tijdens zijn pret echo’s aan huis. Dit doet hij sinds hij met pensioen is omdat hij er zoveel plezier uit haalt!
5 jaar geleden
Vind het alleen wel jammer dat het zo duur is, en eerlijk gezegd hoef ik die usb etc niet, wil gewoon even in 4d kjjken en daar een foto van meekrijgen. Maar dat kan helaas niet is maar 1 pakket
5 jaar geleden
Heb het bijna 7 jaar geleden gedaan bij hem en wil het nu weer gaan doen zo mooi

5 jaar geleden
Je hebt ook pret echo binnenpret in nijmegen en lent. Hele fijne ervaring met de 16 weken echo en binnenkort de 4d echo daar