11 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op e242
Ik heb m ook voorbij zien komen en het lijkt me echt heel fijn. Mogen kindj ...
Volgens mij mag je zoizo 10kg extra het vliegtuigruim in mee nemen. En wij hadden dan bedacht ik neem een tas mee met alles voor ons zoontje (spullen/eten/speelgoed etc) en dan dient dit koffertje als ‘handbagage’ voor mijn man
3 jaar geleden
Heel leuk maar op de foto zie ik een kindje op een eigen stoel, die moet je dan denk ik bij boeken want tot 2 jaar is het de bedoeling dat ze bij je op schoot zitten 🙈
3 jaar geleden
Reactie op e242
Ik heb m ook voorbij zien komen en het lijkt me echt heel fijn. Mogen kindj ...
Kindjes onder de 2jr waar je geen stoel voor boekt mogen wel 1 handbagage koffertje meenemen (en een buggy en een autostoeltje) bij bijv KLM. Weet niet hoe het bij andere airlines werkt maar wij vlogen met onze dochter van 10mnd oud op die manier.
Zou trouwens ook altijd direct bij het inchecken vragen of er nog een stoel vrij is in het vliegtuig waar jullie dan voor je kind gebruik van mogen maken. Heen- en terugvlucht toen (vanuit Amerika) gratis stoel voor m'n dochter gekregen
3 jaar geleden
Reactie op csv2021
Volgens mij mag je zoizo 10kg extra het vliegtuigruim in mee nemen. En wij ...
Je mag als je een stoel geboekt hebt (bijna) altijd een ruimbagage meenemen, een handbagagekoffertje én een 'personal item' dus rugzakje of zo wat onder de stoel past.
3 jaar geleden
Reactie op csv2021
Ja klopt inderdaad we hebben een extra stoel
Ah kijk nou lijkt me top toch!!!
3 jaar geleden
Hii, ik ben deze zomer gevlogen met mijn zoontje. En omdat er een buggy meeging telde dit als handbagage en mocht mijn zoontje verder niks qua handbagage meenemen. Zal dus even de site checken van de vliegmaatschappij waarmee je vliegt
3 jaar geleden
Reactie op Annerieke85
Heel leuk maar op de foto zie ik een kindje op een eigen stoel, die moet je ...
Wij probeerden ook om een extra stoel te boeken, maar indd tot 2 jaar MOETEN ze echt op schoot werd ons duidelijk gemaakt 😅