9 Reacties

4 jaar geleden

Misschien handig om op het gehele forum een berichtje te plaatsen ipv in de februari club. Dan bereik je meer ouders 😊 Succes!

4 jaar geleden

Dit is mijn eerste kinderwagen geweest. Ook bij babydump gekocht. Rijdt prima, in combinatie met alle andere opties, zoals baby autostoeltje is hij ideaal. Ik ga zelf nogal ruw om met spullen en deze wagen heeft mijn off road avonturen ook overleefd. Enige nadeel vond ik, dat het geen kleine wagen is voor in te klappen. Wij hebben zelf een station, dus voor ons geen probleem, maar als je een kleine auto hebt moet je er wel op rekenen dat je kofferbak vol is. Ik ben zelf 1.58 en voor mijn lengte was hij prima. Mijn man is 1.78 die kon ook nog prima. Maar als je langer bent is deze wagen misschien net niet ergonomisch voor je rug. De stang is wel te verstellen maar niet geschikt voor lange mensen. Bij de reiswieg zit binnen in een klein vakje voor portemenee of telefoon. Erg handig. Ik heb er voor de kleine wel een ergonomisch kussen/babynestje ingelegd omdat het matrasje toch wel dun was. Ook kun je de klep van zowel de reiswieg als wandelwagen niet heel ver omlaag doen. Soms vervelend ivm zon of als ze liggen te slapen. Ook kan de wandelwagen niet volledig plat. Kan vervelend zijn als je een kind hebt dat echt plat wilt slapen. Overal ben ik tevreden over de wagen, vooral omdat je toch voor die prijs relatief veel krijgt. Komen de jaren kun je er zeker mee vooruit. Alleen moet je nog een autostoeltje aanschaffen voor groep 1/2/3. Zelf hebben wij de bij behorende i-base voor in de auto gekocht met autostoel voor na 9mnd. Echt ideaal geen gedoe met gordel en met de baby autostoel ook snel en handig. Hopelijk heb je wat aan mijn zeer uitgebreide review🤣😅

4 jaar geleden

Reactie op Na-mimi

Dit is mijn eerste kinderwagen geweest. Ook bij babydump gekocht. Rijdt pri ...
Jaaa top dankjewel voor je reactie!

4 jaar geleden

Reactie op Na-mimi

Voor hoeveel heb jij het gekocht?

4 jaar geleden

Reactie op Baby Boefje

Voor hoeveel heb jij het gekocht?
Heb hem de wagen gekregen, dus weet niet de prijs exact. Maar geloof dat het rond de 350-400. Zelf nog 150 euro voor autostoel met i base.

4 jaar geleden

Reactie op Na-mimi

Heb hem de wagen gekregen, dus weet niet de prijs exact. Maar geloof dat he ...
Okeee, nu staat er bij van 700 naar 350, dus klopt ook helemaal niet haha

4 jaar geleden

Reactie op Baby Boefje

Okeee, nu staat er bij van 700 naar 350, dus klopt ook helemaal niet haha
Hahaha, dat zijn ook altijd adviesprijzen. Maar 350 is naar mijn mening wel een goede prijs.

4 jaar geleden

Reactie op Na-mimi

Hoi ik heb een vraagje. Ik heb kinderwagen besteld maar ik was benieuwd of je allebei los kreeg? Reiswieg los en wandelwagen los? Of is het alles in een? Ik hoor het graag van jou

4 jaar geleden

Mijn dubatti kwam als bouwpakket. Niet ingewikkeld, wel alle onderdelen (tot aan de wielen) los.