62 Reacties

5 jaar geleden

Erg he dat heb ik ook... en heb toch zo n voorgevoel dat dit een jongetje is dus dat word nog wat 馃槀

5 jaar geleden

Reactie op marcellaao

Erg he dat heb ik ook... en heb toch zo n voorgevoel dat dit een jongetje i ...
Ik ook! en dat terwijl we een meisjes naam al hadden bedacht voordat ik zwanger was haha.

5 jaar geleden

Xavi, Liam, Luca of Lucas, Milan, Dylan, Dex, Jaxx, Mats, Sam, Sven, Ryan, Kai/Kay, Tygo

5 jaar geleden

Mijn zoontje heet Max, back up namen waren Daan, Chris, Tim

5 jaar geleden

haha zelfde hier! meisjes naam hebben wij ook al maar die jongens naam! en zo sterk een voor gevoel dat het ook een jonge gaat worden! haha succes!

5 jaar geleden

Max Tom Tim Sam cor sven storm steff bart bra茂n

5 jaar geleden

Oohh ik vind het voor jongens juist easy!! Siep, Moos, Teun, Loek, Loet, Ties, Joep, Jop, Jip, Tuur, Dies! Kan nog wel even doorgaan haha. Houd zelf nogal van korte stoere namen. Meer struggles met meisjes..

5 jaar geleden

Bij ons is het juist andersom. Jongensnaam weten we al. Meisjes naam is enorm moeilijk

5 jaar geleden

Haha ja ik vind het ook moeilijk! Hebben al 3 kids, Lucas, Lars en Lotte. Deze kan natuurlijk niet buiten de boot vallen... maar namen met een L haha hou op...

5 jaar geleden

Wij hebben een Naud en Thijm

5 jaar geleden

Jongens heb ik er 2, moet er nog 1 bedenken. Meisjes namen heb ik allemaal al馃槏

5 jaar geleden

Jongensnaam zijn we al volledig uit maar meisjesnaam is dan weer niet zo makkelijk 馃檲

5 jaar geleden

Wij hebben Hidde gekozen! Meisje deden we juist wat langer over maar dat wordt Marije

5 jaar geleden

Heb altijd gezegr en jongentje is de naam Jason. Vind her gewoon iets hebben. En als meisje word nog even verzinnen.. wil wel iets met de J wat goed past bij me dochter.

5 jaar geleden

Jongens naam hebben we al. Onze andere 2 kinderen heten Bentley en joy-Ann. Meisjes naam kunnen we het niet over eens worden hahaha 馃檲

5 jaar geleden

Vind jongensnamen ook zo lastig! Maar meiden namen komen we ook niet uit haha! Mijn man heeft een lelijke smaak馃き馃檲 haha zou hij ook van mij vinden!

5 jaar geleden

Reactie op Deesjeb

Haha ja ik vind het ook moeilijk! Hebben al 3 kids, Lucas, Lars en Lotte. D ...
Laura, Lieke, Lettie.. Levi, Len, Leon

5 jaar geleden

Noah, Devin, Maas, Mees, Borre, Otis 鈽猴笍

5 jaar geleden

Ik heb juist te veel jongensnamen hahaha 馃槄馃榿 Teun, Fedde, Douwe, Hidde, Jip, Torre - allemaal leuk!

5 jaar geleden

Reactie op Deesjeb

Haha ja ik vind het ook moeilijk! Hebben al 3 kids, Lucas, Lars en Lotte. D ...
Lenne, Liz/Liv, Lauren, Livia, Lieve, Luut, Levi, Lenn, Lev, Loek