33 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op yaramjm
Je kan er voor kiezen om dat wel of niet op de achterkant staat dat kan je ...
👆 dit inderdaad. Wij hebben onze trouwkaarten ook daar besteld (voor bruiloft die niet doorging, haha) en inderdaad goed zonder logo's ontvangen nadat we dat uitgezet hadden. Even goed opletten tijdens bestellen.
5 jaar geleden
Wij hebben onze trouwkaarten daar besteld en gaan daar nu ook weer bestellen. Dat kan je gewoon als optie aanvinken
5 jaar geleden
Oh super goed dat je dit zegt. Ik wist dit zelf niet & willen onze kaartjes ook van daar bestellen...
5 jaar geleden
Ik zie altijd kaartje2go op de geboortekaartjes staan, ook van andere aanbieders staat het op de achterkant. Vind ik dus ook niet mooi 🙈🙈 wij doen het bij een lokale drukker. Ontwerp het zelf, maar ze ontwerpen ook daar. Ook de enveloppen. Succes met de zoektocht!
5 jaar geleden
Reactie op -mariska-
Bij de proefdruk staat inderdaad niks .
Ben benieuwd hoe groot groot is ? ...

Dit achterkantje komt me bekend voor, dit kaartje hebben wij ook voor als het een meisje word 😊 zoo leuk!
5 jaar geleden
Ik kon het uitvinken tijdens het definitief bestellen van een kaart. De geboortekaartjes, doopuitnodiging, 1e en 2e verjaardagskaart van onze dochter allemaal daar besteld. Ook het geboortekaartje van onze zoon gaan we daar bestellen.
Op de proefdruk staat hij niet, maar was gisteren met een ander kaartje bezig en daar stond het weer wel op.
5 jaar geleden
Ik zie altijd kaartje2go op de geboortekaartjes staan, ook van andere aanbi ...
Inderdaad! Heel veel aanbieders hebben dat. Het is mijn kaartje, dus hoeft hun reclame niet op haha! Ik maak uiteindelijk toch wel reclame omdat ik het kaartje zo mooi vind. Die van mij heeft het logo verwijdeed :)