27 Reacties
3 jaar geleden
Veel is al gezegd wat wij hadden. Van mijn ouders heeft hij een slee gekregen.
3 jaar geleden
Paw patrol vrachtwagen met alle kleine wagentjes doen wij geven (€65) En dan ook nog even sterrenprojector. (€20 voor die mn man heeft uitgekozen maar kan vast goedkoper) Een nieuwe wasmachine van de action (+/- €10) want die van hem zo vaak gebruikt dat t motortje stuk ging. En dan is er nog €55 budget over of zo.
Op de dag zelf gaan we mocht t allemaal passen in de planning naar Blijdorp ook dus denk dat de rest van zn verjaardags budget daarnaartoe gaat ipv meer kados over de laatste paar maanden is ie verwend genoeg 🤷🏼♀️
Voor kerst heeft hij van ons een kar gehad met bezem, dweil etc, en een zelf rijdende tractortje met dieren.
Van de sint heeft hij een nijntje elektro spel gehad, een treinbaan, (zelfgemaakte) barbapapa knuffel, magnetische vis spel, nijntje stoelendans, 9 boekjes en nog een onesie
Na al die feestdagen is t idd goed lastig dingen te verzinnen.
Algemene regel voor mijn man en ik is dat we samen 1 groot kado uitkiezen en dan ieder nog eentje en dan paar dingen omheen als we dat leuk vinden 😊
3 jaar geleden
Reactie op Bowden
Wat leuk Barbapapa. Mijn zoontje is verzot erop en slaapt alleen met die kn ...
Ik heb deze toen voor hem gemaakt want alles was (is) barbapapa maar de knuffel die ik wilde halen hadden we toen ff geen geld voor.
En nu ga ik denk die ander niet eens meer halen want dit is de eerste knuffel waar hij gek op is 😊😊❤️

3 jaar geleden
Wij doen wat leesboeken en wat speelgoed voor buiten (aquaplay oa) en overweeg een kinder tablet.
En van aan de familie vraag ik een kleine picknick tafel met watertafel erin, electro spel voor 2+ en iets van een nep make up setje want ze is altijd druk in de weer met mijn crème en mascara etc.
3 jaar geleden
https://www.lijstje.nl/kadoJaylah
Onze dochter wordt ook 20 februari 2. En van opa/oma krijgt ze o.a. ook al nieuwe schoenen, aangezien ze binnenkort maatje groter weer krijgt. Dit is wat ik op het lijstje heb gezet, maar ze heeft ook al zoveel thuis haha... ze speelt ook veel met de mega blocks, die had ze voor kerst gekregen en de kassa voor in haar keukentje.
3 jaar geleden
Ellis krijgt van ons:
Een Little Tikes loopwagen
Een loopfiets
Pop baby Annabell brother ivm dat haar broertje nog geen 2 weken later komt hihi
Op haar verjaardagslijstje staat o.a.:
Paraplu
Duplo setjes
Knutselkoffer woezel en pip
Little people setjes
Stempelset
Dekbedhoes
Little dutch hengelspel/gereedschapskist
Blue's clues magneetspel
3 jaar geleden
Reactie op Sorbygirl87
Ellis krijgt van ons:
Een Little Tikes loopwagen
Een loopfiets
Pop baby Ann ...
Die bedoel ik

3 jaar geleden
Ze krijgt een opvouwbare speeltent en tunnel https://www.lidl.nl/p/playtive-speeltent-met-tunnel/p100347005002, een boekje en van mn ouders een stepje https://www.lidl.nl/p/playtive-kinderstep/p100347632
3 jaar geleden
Onze dochter heeft ook een speelhuis en dat is een grote hit dus is al leuk op die leeftijd!