27 Reacties

3 jaar geleden

Wij geven een poppenwagen met een pop. Hihi. Wij vonden het ook erg lastig om cadeaus te verzinnen!

3 jaar geleden

Wij hebben duplo gekocht en vragen dat ook aan andere. Dat blijft zo lang leuk! En een sensomotorische speelbak met magisch zand.

3 jaar geleden

Kinetisch zand met bak voor binnen spelen. Watertafel voor buiten. Nieuwe boekjes, houten trein, duplo, klei, knutselspullen zoals dikker papier/karton en sjablonen, pop, schleich diertjes. Van mij krijgt hij een kleine trap tractor met kar.

3 jaar geleden

Veel is al gezegd wat wij hadden. Van mijn ouders heeft hij een slee gekregen.

3 jaar geleden

Smartmax heb je ook hele leuke dingen van. De vtech ijscokar. Dokterssetje. Colorino. Puzzels en memory

3 jaar geleden

Paw patrol vrachtwagen met alle kleine wagentjes doen wij geven (€65) En dan ook nog even sterrenprojector. (€20 voor die mn man heeft uitgekozen maar kan vast goedkoper) Een nieuwe wasmachine van de action (+/- €10) want die van hem zo vaak gebruikt dat t motortje stuk ging. En dan is er nog €55 budget over of zo. Op de dag zelf gaan we mocht t allemaal passen in de planning naar Blijdorp ook dus denk dat de rest van zn verjaardags budget daarnaartoe gaat ipv meer kados over de laatste paar maanden is ie verwend genoeg 🤷🏼‍♀️ Voor kerst heeft hij van ons een kar gehad met bezem, dweil etc, en een zelf rijdende tractortje met dieren. Van de sint heeft hij een nijntje elektro spel gehad, een treinbaan, (zelfgemaakte) barbapapa knuffel, magnetische vis spel, nijntje stoelendans, 9 boekjes en nog een onesie Na al die feestdagen is t idd goed lastig dingen te verzinnen. Algemene regel voor mijn man en ik is dat we samen 1 groot kado uitkiezen en dan ieder nog eentje en dan paar dingen omheen als we dat leuk vinden 😊

3 jaar geleden

Reactie op sannep97

Paw patrol vrachtwagen met alle kleine wagentjes doen wij geven (€65) En da ...
Wat leuk Barbapapa. Mijn zoontje is verzot erop en slaapt alleen met die knuffel in zijn bedje

3 jaar geleden

Reactie op Bowden

Wat leuk Barbapapa. Mijn zoontje is verzot erop en slaapt alleen met die kn ...
Ik heb deze toen voor hem gemaakt want alles was (is) barbapapa maar de knuffel die ik wilde halen hadden we toen ff geen geld voor. En nu ga ik denk die ander niet eens meer halen want dit is de eerste knuffel waar hij gek op is 😊😊❤️

3 jaar geleden

Hier krijgt ze een loopfiets, en net zoals vorig jaar denken we een seizoensabonnement te kopen van het plaatselijk dierenpark. Met kerst hebben we haar een MODU-blokkenset gekocht. Hiermee kunnen ze nog jaren spelen. Hier is het alleszins een succes!

3 jaar geleden

Reactie op sannep97

Ik heb deze toen voor hem gemaakt want alles was (is) barbapapa maar de knu ...
Heel leuk gemaakt! Ik heb er 1 via marktplaats gevonden en pas een reserve erop gekocht want ojee hij zou eens kwijt zij

3 jaar geleden

Wij doen wat leesboeken en wat speelgoed voor buiten (aquaplay oa) en overweeg een kinder tablet. En van aan de familie vraag ik een kleine picknick tafel met watertafel erin, electro spel voor 2+ en iets van een nep make up setje want ze is altijd druk in de weer met mijn crème en mascara etc.

3 jaar geleden

Wat een leuke dingen! Heb er wat op het lijstje bijgezet!

3 jaar geleden

https://www.lijstje.nl/kadoJaylah Onze dochter wordt ook 20 februari 2. En van opa/oma krijgt ze o.a. ook al nieuwe schoenen, aangezien ze binnenkort maatje groter weer krijgt. Dit is wat ik op het lijstje heb gezet, maar ze heeft ook al zoveel thuis haha... ze speelt ook veel met de mega blocks, die had ze voor kerst gekregen en de kassa voor in haar keukentje.

3 jaar geleden

Duplo is hier trouwens ook echt een hit. Ook nog wat gevraagd voor verjaardag.

3 jaar geleden

Ellis krijgt van ons: Een Little Tikes loopwagen Een loopfiets Pop baby Annabell brother ivm dat haar broertje nog geen 2 weken later komt hihi Op haar verjaardagslijstje staat o.a.: Paraplu Duplo setjes Knutselkoffer woezel en pip Little people setjes Stempelset Dekbedhoes Little dutch hengelspel/gereedschapskist Blue's clues magneetspel

3 jaar geleden

Reactie op Sorbygirl87

Ellis krijgt van ons: Een Little Tikes loopwagen Een loopfiets Pop baby Ann ...
Die bedoel ik

3 jaar geleden

Een step met zitje en duwstang

3 jaar geleden

wij hebben een tractor met trappers gekocht waarop hij kan rijden/spelen in de tuin. Van mijn vader krijgt hij een loopfiets. verder nog een boekje van boer boris en een speelsetje met speelgoedinstrumenten (fluit, tamboerijn en nog iets)

3 jaar geleden

Ze krijgt een opvouwbare speeltent en tunnel https://www.lidl.nl/p/playtive-speeltent-met-tunnel/p100347005002, een boekje en van mn ouders een stepje https://www.lidl.nl/p/playtive-kinderstep/p100347632

3 jaar geleden

Onze dochter heeft ook een speelhuis en dat is een grote hit dus is al leuk op die leeftijd!