16 Reacties
5 jaar geleden
Voorleesboek, invulboek, logeerkoffertje met leuke basisdingetjes, cadeaubon mee naar een echo?
5 jaar geleden
Misschien niet het leukste/origineelste idee, maar mijn schoonvader leest heel graag, dus zien we hem binnenkort ook veel voorlezen. Voor hem hebben we "het voorleesboek voor de allerliefste opa" gekocht. Mijn schoonmoeder kijkt er erg naar uit, maar moet nog erg wennen aan het idee dat ze oma zal worden, dus voor haar kochten we het boek "ik word oma"
5 jaar geleden
Ik las een leuke tip in een ander topic hierover op deze app:
Blijkbaar bestaan er digitale fotolijsten waarbij je via een app foto’s kunt opladen.
Aangezien mijn ouders een 60-tal km verder wonen en het hun eerste kleinkind is, lijkt me dit een leuk cadeau; dan kan ik via de gezamenlijke app foto’s sturen naar hun fotolijst.
Morgen ga ik eens kijken in de winkel naar dit type: Denver Frameo 10
5 jaar geleden
Reactie op 83k
Blijkbaar be ...
Dit doen wij ook, wij wonen zelf niet in NL en lijkt me heel leuk als we zo digitaal constant toffe foto’s van onze baby en mijn broer van zijn kindje in hun fotolijst kan laten afspelen 😍😊
5 jaar geleden
Reactie op 83k
Blijkbaar be ...
Kun je btw gewoon via bol.com bestellen (ik blijf zelf liever uit de winkels momenteel en de drukte, vanwege Covid 😬)
5 jaar geleden
Mijn vader was laatst jarig en die is timmerman van beroep. Heb ik hem een groot boek gegeven met de titel voor de kleine klusser. Kan hij zijn kleinzoon leren hoe je moet zagen want dan zit er een zaagje bij etc. Allemaal van karton. Mijn vader super trots er mee.
5 jaar geleden
Reactie op 83k
Blijkbaar be ...
Klopt als je via Google naar mediamarkt outlet gaat zijn ze daar regelmatig ook voor lage prijzen te krijgen. Mijn oma heeft zo foto lijst. We sturen via een app allemaal foto's naar haar toe. Trots dat ze is
5 jaar geleden
Mijn vrouw kwam met het idee om voor beide opa's en oma's mandje te maken met de eerste spulletjes voor bij hen thuis, zoals een leesboekje, paar luiers, doekjes, hydrofiele doek, knuffeltje, speentje, huidverzorgingsproducten, etc. Dus dat staat ingepakt klaar voor onder de kerstboom.
5 jaar geleden
Er zijn ook hele leuke dingen te vinden op de website van Yoursurprise. Zij leveren vlot & alles wat ik reeds heb besteld was van super goede kwaliteit. Je kan de producten dan ook personaliseren enzo...