51 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb t keukentje van ikea met alles er op en eraan voor me dochter van 1 gekocht. Ze vindt het geweldig!!

3 jaar geleden

Ik heb ook een keukentje voor mn tweeling gekocht voor hun eerste verjaardag. Ze spelen er letterlijk elke dag mee. De pannen van de Hema zou ik je afraden, mijn god wat een herrie dingen. Maar verder heb ik het baksetje van de Hema erbij gekocht en ook koffiekopjes met schoteltjes dat is gewoon plastic.

3 jaar geleden

Hier ook het keukentje van de IKEA. Ook met alles erbij, alleen vind ze de metalen pannen nu leuker om op elkaar te slaan dan te spelen 馃う馃徏

3 jaar geleden

Beste aankoop ooit!!

3 jaar geleden

Voor ons zoontje een keukentje via marktplaats gekocht. Beste aankoop ooit! Hij speelt er iedere dag mee. Hij is is net 1. Hij speelt er mee op zijn manier van koken. Deurtje open deurtje dicht, aan de knop van de kraan draaien, kookplaat aan, kookplaat uit. Prima aankoop voor jongere kinderen dan de leeftijd van 3 jaar.

3 jaar geleden

Ja daarom ik zie hem er dan zo mee spelen maar zie nergens leeftijd onder 3 jaar...maar maakt niet uit dan

VRIEND

3 jaar geleden

Wij gaan het keukentje van petit Amelie aanschaffen, staat ook bij vanaf 3 jaar. Als er evt kleine onderdelen bij zitten, leg ik die nog even weg.

3 jaar geleden

Reactie op mamaS25

Wij gaan het keukentje van petit Amelie aanschaffen, staat ook bij vanaf 3 ...
Die is ook zo mooi!

3 jaar geleden

Vind die van de lidl ook wel goed uitzien...iemand daar ervaring mee?

3 jaar geleden

Ik heb voor een leuke prijs het IKEA keukentje tweedehands gekocht. De pannetjes en de pluche groentjes hou ik nog even opzij (is later weer iets nieuws dan) Voorlopig vindt ze het vooral leuk om met de kastjes te spelen en stopt ze haar speelgoed erin. Ook handig dat je de pootjes op verschillende hoogtes kunt monteren

3 jaar geleden

Wij hebben het keukentje van de lidl-shop en het plastic eten + pannen + theeset van de zeeman. Goedkoper en veel uitgebreider dan die van de lidl. Moet je maar eens kijken, onze dochter is nu 13 maanden en gaan het nu ook opzetten馃グ..

3 jaar geleden

Reactie op Jaylah

Wij hebben het keukentje van de lidl-shop en het plastic eten + pannen + th ...
kan deze ook op verschillende hoogtes? Ik vond deze ook goed uitzien. Twijfel tussen deze of van ikea! Bedankt voor tip

3 jaar geleden

Reactie op Nencke

kan deze ook op verschillende hoogtes? Ik vond deze ook goed uitzien. Twijf ...
Yes, kan ie! Bij ons zit ie nog in de doos, maar uit m鈥檔 hoofd 3 verschillende hoogtes

3 jaar geleden

Mijn man wil het niet kopen omdat er bij oma en opa een keukentje staat. Hij denkt als hij dat thuis heeft hij er bij oma en opa niet meer mee speelt

3 jaar geleden

Zijn er nog andere leuke keukens? Van andere winkels dan ikea iof lidl?

3 jaar geleden

Reactie op Nencke

Wij hebben die van de action.

3 jaar geleden

Reactie op Nencke

Wij hebben de new classic toys keuken, helemaal leuk馃グ

3 jaar geleden

Reactie op Caya

Wij hebben de new classic toys keuken, helemaal leuk馃グ
och die is ook leuk inderdaad

3 jaar geleden

Onze dochter en haar nichtje spelen samen met het keukentje van de Ikea bij oma. 14 maanden en bijna 1 jaar. Ze slaan vooral met de pannetjes en trekken de spoelbak er uit 馃槀 Wij hebben thuis zelf het keukentje van de Lidl, die is in de laagste stand wel iets hoger dan het Ikea keukentje. Maar ze redt het om er bij te gaan staan

3 jaar geleden

Ik heb die van little dutch en voor haar 1e verjaardag had ik houten servies voor erbij bestelt. Grote hit hier haha