Als ons zoontje ergens een keukentje ziet is hij er helemaal weg van..Nu dacht ik zelf eentje te halen maar overal staat vanaf 3 jaar... Zijn er keukentje of iets met potten en pannen voor vanaf 1 jaar?
Ik heb ook een keukentje voor mn tweeling gekocht voor hun eerste verjaardag. Ze spelen er letterlijk elke dag mee.
De pannen van de Hema zou ik je afraden, mijn god wat een herrie dingen. Maar verder heb ik het baksetje van de Hema erbij gekocht en ook koffiekopjes met schoteltjes dat is gewoon plastic.
Voor ons zoontje een keukentje via marktplaats gekocht. Beste aankoop ooit! Hij speelt er iedere dag mee. Hij is is net 1. Hij speelt er mee op zijn manier van koken. Deurtje open deurtje dicht, aan de knop van de kraan draaien, kookplaat aan, kookplaat uit. Prima aankoop voor jongere kinderen dan de leeftijd van 3 jaar.
Ik heb voor een leuke prijs het IKEA keukentje tweedehands gekocht.
De pannetjes en de pluche groentjes hou ik nog even opzij (is later weer iets nieuws dan)
Voorlopig vindt ze het vooral leuk om met de kastjes te spelen en stopt ze haar speelgoed erin.
Ook handig dat je de pootjes op verschillende hoogtes kunt monteren
Wij hebben het keukentje van de lidl-shop en het plastic eten + pannen + theeset van de zeeman. Goedkoper en veel uitgebreider dan die van de lidl. Moet je maar eens kijken, onze dochter is nu 13 maanden en gaan het nu ook opzetten馃グ..
Onze dochter en haar nichtje spelen samen met het keukentje van de Ikea bij oma. 14 maanden en bijna 1 jaar. Ze slaan vooral met de pannetjes en trekken de spoelbak er uit 馃槀
Wij hebben thuis zelf het keukentje van de Lidl, die is in de laagste stand wel iets hoger dan het Ikea keukentje. Maar ze redt het om er bij te gaan staan