6 Reacties

4 jaar geleden

Mijn dochter heeft ongeveer dezelfde en hebben hem ook al omgebouwd tot kinderstoel. Ze wou er echt niet meer in liggen en wou alleen maar zitten. Ze is net 6 maanden. Houden er wel rekening mee dat ze er niet heel lang in zit achter elkaar.

4 jaar geleden

Wij hebben nu de ikea stoel nu in gebruik. De kissmill is echt te groot en wipper gooit hij zichzelf uit ofzo. Hij wil graag recht op zitten.

4 jaar geleden

Wij hebben ook de kidsmill. Milan is nu bijna 6 maanden en laat ik nog even in de newborn zitten. Hij kan nog niet stevig genoeg zitten. Bij de oudste ben ik denk ik over gegaan met een maand of 7

4 jaar geleden

Wij hebben het opblaaskussentje van de Ikea in de stoel gezet 😉 vorige week was ze nog aan het wiebelen, nu zit ze stabiel. Dus gewoon oefenen en een beetje stutten met een handdoek oid 👌🏻

4 jaar geleden

Wij hebben ook de kidsmill en heb vorige week de stoel "omgebouwd" van newbornset naar zitje, ook hier duwde de kleine zich met de ellebogen naar voren etc. In het riempje vast zetten en het gaat goed.

4 jaar geleden

Hier ook de kidsmill, zijn ook een maand geleden, dus bij 6 maanden over gegaan op de zit, wel met de bijbehorende kussens. Hierdoor leerde hij ook sneller en beter z’n balans te houden met zitten. Daarnaast vond ik het zelf ook een prettiger gevoel met brood dat hij rechtop zat ipv half liggend..