7 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb alle meubeltjes van de kinderkamer + een ronde Bopita box tweedehands gescoord en allemaal opgeknapt. Daar ben ik gelukkig al vroeg mee begonnen, want nu ben ik er wel echt helemaal klaar mee, maar alles ziet er wel super mooi en als nieuw uit (en heeeel veel euro's bespaard hiermee). Ik heb alles uit elkaar gehaald en de onderdelen geschuurd, ontvet en daarna meerdere lagen Flexa Mooi Makkelijk Meubels gegeven (wit). Dat is grondverf en lak in 茅茅n en bovendien op waterbasis (belangrijk als je zwanger gaat schilderen!). Geen idee nog of het echt zo stoot- en krasvast is als ze zeggen, maar het werkte prima. Ik weet trouwens niet of deze verf ook te mengen is, maar ik heb de kast en commode in een mengkleur geschilderd en daar heb ik Histor Perfect Finish houtlak (ook op waterbasis) voor gebruikt.
5 jaar geleden
Je kunt nieuwe bekleding kopen, misschien dat dat ook al wat scheelt. Het groene is de bekleding 馃槈

5 jaar geleden
Wat je ook kunt proberen is contact opnemen met Babypark klantenservice en een setje vragen om bij te werken.. Misschien hebben ze een tube om de kleur bij te werken.
Verder hebben ze heel veel losse onderdelen te koop zoals de babyset(wip)/beugel van de kidsmill Up! stoel. Succes!
5 jaar geleden
Wij hebben de flexa verf die Michelle benoemde ook gebruikt. Wij hebben daar een ikea kast met speelgoedbakken mee geschilderd op de kamer van mijn zoontje. De bakken gaan al regelmatig de kast in en uit en er wordt al druk op gespeeld ondanks dat ziet er echt nog goed uit!
Dus ik adviseer ook die verf 馃槉 moet wel echt 10 dagen uitharden voordat je het kan gebruiken.