12 Reacties
3 jaar geleden
Wij hadden dit met hotelkamers. Wij laten hem nu thuis ook afentoe slapen in zo'n campingbedje zodat hij eraan kan wennen. Verder zoveel mogelijk bekende dingen meenemen, slaapzakje, speen, knuffel etc.
Zelf neem ik ook een geurkaars mee met de geur die hangt in ons huis. Zo voelt het ook in een andere ruimte als thuis!
3 jaar geleden
Hier het zelfde gehad ik heb ze hoe hard het ook klinkt laten huilen en een paar beren erbij gelegd zodat ze zichzelf moe maakte het is even wennen voor ze ze heeft 3 nachten echt goed hard gehuild maar als we nu naar de camping gaan is ze rustig en gaat ze gewoon slapen het is in dit geval wel echt de aanhouder wint 😫
3 jaar geleden
Wij hadden dit met hotelkamers. Wij laten hem nu thuis ook afentoe slapen i ...
Ik vind 10 dagen hem onderbrengen te lang. Een weekendje kan wel. Geurkaars is een idee
3 jaar geleden
Reactie op Fabienne2208
Hier het zelfde gehad ik heb ze hoe hard het ook klinkt laten huilen en een ...
Wij zijn na twee dagen naar huis gegaan. We waren gebroken. Dit jaar kunnen we niet zomaar terug. Is 800km. Hopelijk slaapt die net als bij jullie na een paar nachten. Zie er zo tegenop die vakantie. Hadden we dit geweten waren we niet gegaan
3 jaar geleden
Reactie op DaphneJuul
Wij zijn na twee dagen naar huis gegaan. We waren gebroken. Dit jaar kunnen ...
Ja dat snap ik jaa ik wilde ook naar huis maar heb even gewoon vol gehouden het is even heel zielig maar heb er nu wel echt een voordeel mee gaan elk weekend naar de camping en nu zonder problemen heel veel succes hopelijk doet hij het goed
3 jaar geleden
Reactie op sdbb
En anders gewoon bij jullie laten slapen..?
Tussen ons in slaapt die echt niet. Thuis wel eens gedaan dan denk meneertje 'feest!' Die kruipt heel het bed door over je heen etc
3 jaar geleden
We lieten bij ons oefentripje met camper uiteindelijk ons dochter tussen ons in in slaap vallen. Ze viel ook niet in slaap en bleef steeds wakker en kletsen en gek doen. Verplaatsten haar dan naar haar bedje, en dan kunnen wij ons gang weer gaan. Maar haar kun je heel makkelijk verplaatsen als ze eenmaal slaapt.