16 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Ikbensuus
Wij spelen baby music via Spotify, is vaak klassieke muziek en dan zitten w ...
We dachten bereiden hem al iets voor voor het kdv maar foute keuze volgens mij 😂
5 jaar geleden
Reactie op One Love
Kinderliedjes zijn ook irritant. Zo niet zen 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Andere muziek allemaal prima zelfs mijn favoriete muziek daar begint hij zelfs bij te lachen... ze zien het maar bij het kdv 😝
5 jaar geleden
Ik hou van hardstyle... ik luisterde dat altijd in de auto toen ik zwanger was (accountmanager dus veel in de auto) en hij word nu rustig van bepaalde nummers😅🤐
5 jaar geleden
Reactie op Malouvr
Misschien teveel prikkels? Als jij iets zingt of zegt is het herkenbaar voo ...
Er zijn goede onderzoeken gedaan naar premature baby s en muziek. Dat muziek helpt in de inhaalslag die ze moeten maken maar ook in de ontwikkeling. Het is echt specifiek kinderliedjes andere muziek vind hij heerlijk. Hij lag laatst in mijn mans armen erg onrustig toen kreeg ik een liedje doorgestuurd voor mezelf dus zet hem heel zacht aan voor mezelf en hij werd er rustig van.
5 jaar geleden
Reactie op Suusjepluusj
Ik hou van hardstyle... ik luisterde dat altijd in de auto toen ik zwanger ...
Ik ook! Daar word die van mij ook rustig van🙈
5 jaar geleden
Reactie op PamelaH
Mijn meisje word rustig van mijn favo muziek, kinderliedjes word ze ook all ...
Hier dus ook
5 jaar geleden
Hier wordt al 1.5 jaar lang met papa na het avond eten gedanst op 'when the lady smiles' en 'start me up'. 🤣 eerst met 1 kind nu met 2. Gelukkig genieten de buren er ook van.
Klein minpuntje. Op de crematie van onze opa, toen 1.5 jaar oud, werd ook gedanst op de muziek 🙈 gelukkig kon oma er om lachen.
Op het kinderdagverblijf zingt hij ook alle liedjes mee dus het komt goed 😊
5 jaar geleden
Reactie op marcellaao
Ik ook! Daar word die van mij ook rustig van🙈
Favoriet is hier toch echt
b-front & adrenalize - electronic symphony
Daarnaast ran-d kan hij ook wel waarderen helemaal als ik dan mee trommel op zijn billen 🤣
5 jaar geleden
Reactie op Suusjepluusj
Favoriet is hier toch echt
b-front & adrenalize - electronic symphony ...
Hier is ran-d ook favoriet. Vooral liedje hurricane. Die heb ik zoveel gedraaid want die tekst is zo passend. Liedje vooral geholpen door mijn zwangerschapsvergiftiging heen.
5 jaar geleden
Reactie op marcellaao
Hier is ran-d ook favoriet. Vooral liedje hurricane. Die heb ik zoveel gedr ...
Snap ik! Strong van Adaro en rejecta is ook een aanrader.