16 Reacties

5 jaar geleden

Wij spelen baby music via Spotify, is vaak klassieke muziek en dan zitten we samen lekker zen te zijn. (Normaal luister ik nooit klassiek haha) Kinderliedjes doen we nog niet 🤭😂 Soms zing ik wel wat of ik verwerk zijn naam in een kinderliedje

5 jaar geleden

Reactie op Ikbensuus

Wij spelen baby music via Spotify, is vaak klassieke muziek en dan zitten w ...
We dachten bereiden hem al iets voor voor het kdv maar foute keuze volgens mij 😂

5 jaar geleden

Kinderliedjes zijn ook irritant. Zo niet zen 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

5 jaar geleden

Reactie op One Love

Kinderliedjes zijn ook irritant. Zo niet zen 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Andere muziek allemaal prima zelfs mijn favoriete muziek daar begint hij zelfs bij te lachen... ze zien het maar bij het kdv 😝

5 jaar geleden

Mijn baby wordt wel rustig van babyliedjes 😂 maar mijn eerste dochter zingt die ook veel dus zal ze wel gehoord hebben in de buik 🤷🏽‍♀️

5 jaar geleden

Misschien teveel prikkels? Als jij iets zingt of zegt is het herkenbaar voor je baby, maar tv of muziek opzetten is echt nog geen ding op deze leeftijd 😊

5 jaar geleden

Mijn meisje word rustig van mijn favo muziek, kinderliedjes word ze ook alleen maar chagrijnig van😂

5 jaar geleden

Ik hou van hardstyle... ik luisterde dat altijd in de auto toen ik zwanger was (accountmanager dus veel in de auto) en hij word nu rustig van bepaalde nummers😅🤐

5 jaar geleden

Reactie op Malouvr

Misschien teveel prikkels? Als jij iets zingt of zegt is het herkenbaar voo ...
Er zijn goede onderzoeken gedaan naar premature baby s en muziek. Dat muziek helpt in de inhaalslag die ze moeten maken maar ook in de ontwikkeling. Het is echt specifiek kinderliedjes andere muziek vind hij heerlijk. Hij lag laatst in mijn mans armen erg onrustig toen kreeg ik een liedje doorgestuurd voor mezelf dus zet hem heel zacht aan voor mezelf en hij werd er rustig van.

5 jaar geleden

Reactie op Suusjepluusj

Ik hou van hardstyle... ik luisterde dat altijd in de auto toen ik zwanger ...
Ik ook! Daar word die van mij ook rustig van🙈

5 jaar geleden

Reactie op PamelaH

Mijn meisje word rustig van mijn favo muziek, kinderliedjes word ze ook all ...
Hier dus ook

5 jaar geleden

Hier wordt al 1.5 jaar lang met papa na het avond eten gedanst op 'when the lady smiles' en 'start me up'. 🤣 eerst met 1 kind nu met 2. Gelukkig genieten de buren er ook van. Klein minpuntje. Op de crematie van onze opa, toen 1.5 jaar oud, werd ook gedanst op de muziek 🙈 gelukkig kon oma er om lachen. Op het kinderdagverblijf zingt hij ook alle liedjes mee dus het komt goed 😊

5 jaar geleden

Reactie op marcellaao

Ik ook! Daar word die van mij ook rustig van🙈
Favoriet is hier toch echt b-front & adrenalize - electronic symphony Daarnaast ran-d kan hij ook wel waarderen helemaal als ik dan mee trommel op zijn billen 🤣

5 jaar geleden

Reactie op Suusjepluusj

Favoriet is hier toch echt b-front & adrenalize - electronic symphony ...
Hier is ran-d ook favoriet. Vooral liedje hurricane. Die heb ik zoveel gedraaid want die tekst is zo passend. Liedje vooral geholpen door mijn zwangerschapsvergiftiging heen.

5 jaar geleden

Reactie op Suusjepluusj

Ik hou van hardstyle... ik luisterde dat altijd in de auto toen ik zwanger ...
Toen ik zwanger was van mijn oudste had ik heel veel hardcore opstaan.. Vanaf haar geboorte werd ze daar echt rustig van.. Ze is nu 11 jaar en nog steeds kalmeert het haar 🤣

5 jaar geleden

Reactie op marcellaao

Hier is ran-d ook favoriet. Vooral liedje hurricane. Die heb ik zoveel gedr ...
Snap ik! Strong van Adaro en rejecta is ook een aanrader.