16 Reacties

4 jaar geleden

Geen kinderliedje … nou ja wel maar niet een korte … Be our guest in het engels van disney …. Ik vind hem zelf leuk en ben het tegen hem gaan zingen na zn eerste inentingen Nu als hij huilt , onrustig is etc , ik zet het liedje op en het maakt niet uit hoe hard hij aan het huilen is… gelijk stil 😅 ideaal in de auto ( hij haat de auto) maar nu komt ie in mn dromen zo vaak word ie afgespeeld hahaha

4 jaar geleden

Hier word hij blij van comment ca va en your man van Josh Turner🤷‍♀️ zet heel vaak Spotify aan en dansen en zingen we door de kamer🤣

4 jaar geleden

Berend Botje zong ik gisteren voor hem, vond hij geweldig

4 jaar geleden

Reactie op sannep97

Geen kinderliedje … nou ja wel maar niet een korte … Be our guest in het e ...
Hier is als hij echt overstuur is dat verschikkelijke liedje van rene riva c'est la vieeee tutuutuutu een hit🤣

4 jaar geleden

Hier is als hij echt overstuur is dat verschikkelijke liedje van rene riva ...
Volgens mij kiezen ze ook echt van ‘ welk liedje ga ik leuk vinden maar zal mijn moeder minder leuk vinden op een langer termijn …..’ 😂😂

4 jaar geleden

Ik vind een aantal van de liedjes van woezel en pip heel leuk. Ik zing vanaf het begin al regelmatig 'land van je ogen dicht' voor het slapen gaan en dan gaat ze me heel gefascineerd aankijken 😍

4 jaar geleden

The cuppy cake song.. haar favoriete liedje

4 jaar geleden

Klein rood autotje, cowboy en indiaan en het smurfenlied😬 en met de vingertjes

4 jaar geleden

De wielen van de bus gaan rond en rond… In onze achtertuin daar staat een hele hoge boom.. Met de vingertjes.. Dit is mijn wangetje en dit is mijn kin… Disney liedjes Hoofd, schouders, knie en teen… en dan het voordoen en vooral als het steeds sneller gaat 😂

4 jaar geleden

Mijne vind crazy frog en hamsterdance het einde 🙈

4 jaar geleden

"Onder hele hoge bomen" zet ik in wanneer ze onrustig of huilerig is. Zeker wanneer ze in de draagzak zit valt ze dan in slaap. Klap eens in je handjes, dit zijn je wangetjes (en dan ipv dit is je mond met je tandjes.. Dit is je mond met je tongetje en dan steekt ze haar tong uit 🤣) Schuitje varen theetje drinken Eigenlijk alle liedjes wel waarbij we iets met onze handen moeten doen 😊

4 jaar geleden

Klap eens in je handjes, dit zijn je wangetjes, papegaaitje, olifantje in het bos , liedjes van mini disco

4 jaar geleden

Hier qua kinderliedje nog visje in het water en alles wat al genoemd is. Maar na het eten dansen mijn mannen altijd nog op 'start me up' 'when the lady smiles' en meer in die trand 😅

4 jaar geleden

Ik zing al vanaf het begin het "openingsliedje" van de peuterspeelzaal waar ik werk.😂 maar dan alleen op mijn zoontje. Dat was het eerste dat in me opkwam toen hij enorm begon te huilen en sinds de kraamweek dus "ons liedje" 😋 "Goedemorgen lieve Stef, Heb jij lekker geslapen? Goedemorgen lieve Stef, Wat fijn dat jij er bent!" Voor de rest zing ik ook andere liedjes maar hij kijkt me bij ieder liedje met hele grote ogen aan🥰 hij vindt alles wel leuk zolang hij aandacht krijgt.

4 jaar geleden

Hier qua kinderliedje nog visje in het water en alles wat al genoemd is. M ...
Ik ben trouwens helemaal fan van fenna van npo zeppelin. En mijn zoontje (2jaar) ook

4 jaar geleden

Ik zing vaak: we zaten met een zucht ja boven in de lucht we zaten zo gezellig in een schuitje. In de maneschijn. Ik heb elke dag de cd van VOF de kunst aan staan met liedjes van Annie MG Schmidt en die zing ik dan mee.