8 Reacties
5 jaar geleden
Ik zou duidelijk krijgen de evt tijden ivm je werk. Sommige gaan kater of eerder open. En of ze aansluiten op jouwn wensen qua " opvoeding". Vraag voor rondleidingen zou ik zeggen, Dan op je gevoel afgaan 馃檪
5 jaar geleden
Hoe ziet de dag eruit voor een baby
Komt die op een babygroep of gemengde groep
Hoe worden voedingen en slaapmomenten bijgehouden
Hebben de medewerkers een ehbo diploma
Wat zijn de breng- en haaltijden
Is er mogelijkheid tot ruildagen evt.
Wanneer mag de baby niet naar de opvang komen
Dat zijn vragen die ik regelmatig krijg op de opvang naast de heel veelkomende vragen die iedereen eigenlijk wel heeft als je je kleintje bij een vreemde moet achterlaten.
Hoop dat je er iets aan hebt 馃檭
5 jaar geleden
Gewoon verschillende bekijken, de baby gaat straks naar dezelfde opvang als haar grote zus. Ik ben nml afhankelijk van flexibele opvang 馃槒
5 jaar geleden
Reactie op Angeliique1990
Hoe ziet de dag eruit voor een baby
Komt die op een babygroep of gemengde g ...
Hoe is het met de vakantieperiodes , feestdagen en daarbij ook misschien wisselende tijden die voor kunnen komen. Hoe zit het met buitenactiviteiten.
Ga op je gevoel af!
5 jaar geleden
Wat wil je als ouder weten, ik werk zelf ik de kinderopvang dus als je vragen hebt kan ik je vast stukje opweg helpen zoals we het bij ons doen 馃槉
5 jaar geleden
Ik vind vaccinaties een behoorlijk belangrijk thema en vraag daar sowieso naar.
Verder idd flexibiliteit, hoe gaan ze om met vakantie en ziekte, wat voor hapjes en drankjes wordt in voorzien. Uiteindelijk voel je zodra je ergens bent of het wat is of niet. Wij maken gebruik van gastouders en ik vind die kleinschalige opvang heel fijn, zoveel persoonlijke aandacht voor ons zoontje. En dus ook eerder dingen die opvallen.. hij heeft al een aantal oorontstekingen gehad, dus ik kreeg meteen te horen 'joh hij was moe en een beetje huilerig en begon aan zn oor te trekken, ff in de gaten houden!'.. ideaal. Plus foto's overdag via whatsapp is errug leuk 馃槈 En qua kosten scheelt het ook behoorlijk!
Nadeel is alleen: tijdens de vakantie van de gastouder of ziekte(dat laatste heb ik nog niet 1x meegemaakt) moet je zelf opvang regelen. Vaak kan dat via het gastouderbureau, maar vakanties worden bijna een jaar vooruit gepland dus voor die paar extra dagen heb ik gelukkig een verliefde opa en oma die bijspringen als wij dan nog moeten werken!
5 jaar geleden
Stukje verzorging ( passen ze zich volledig aan op jullie schema?) ( denk aan eten maar ook luiers verschonen en slaaptijden)
Nog belangrijker: hoe gaan ze met de kinderen om? Welke regels? ( pedagogisch beleid)
En als je kindje het niet zo naar haar zin heeft.. Wat doen ze als je kindje heel veel huilt? Of moeite heeft met afscheid?