16 Reacties

2 jaar geleden

Ja wij hebben een kinderstoel van Fisher-Price. Die hadden we 4 jaar geleden gekocht voor de oudste en gebruiken we nu weer

2 jaar geleden

Ik heb deze en ik ben er zo blij mee! Je kunt er echt alles mee doen.

2 jaar geleden

Wij hebben de Stokke trip trap met newborn set. Het is wel een hoop geld, maar ik geloof echt dat je het er uit haalt!

2 jaar geleden

Wij hebben hauck. Zat een wippertje bij. Ook de kidsmill hebben wij. Kidsmill ben ik echt wel onwijs blij mee! In mijn ogen zelfs beter dan de stokke. Wij hebben ook nog de witte ikea kinderstoel. Ook zonder die kunnen wij niet. Makkelijk mee te nemen, kan onder de douche, in de winter op de slee, handig voor buiten en wordt veel gebruikt door de visite.

2 jaar geleden

Wij hebben de childhome evolu met nu nog de newbornseat erop. Vind het vooral leuk dat je de stoel voor alle fases kunt gebruiken. Je kunt hem namelijk ook inkorten en er een kinderstoeltje voor maken voor aan bijvoorbeeld een speeltafel. Maar hij is ook gewoon mooi.

2 jaar geleden

Ik heb de stokke triptrap met baby schaal en vervolg set

2 jaar geleden

Wij hebben weer de kinderstoel van safety 1st de timba gekocht en uiteraard een ikea kinderstoel .

2 jaar geleden

Reactie op S-R-

Wij hebben de childhome evolu met nu nog de newbornseat erop. Vind het voor ...
Ooh wij hebben dezelfde maar ik wist niet dat er een newborn seat voor bestond. Onthouden voor bij een volgende 😂

2 jaar geleden

Reactie op Sara18

Ooh wij hebben dezelfde maar ik wist niet dat er een newborn seat voor best ...
Bij Van Asten hebben we deze "rocker" gekocht. Het zitje past ook op het onderstel. Op andere websites staat ook het zitje maar vaak veel duurder. Terwijl hij verder helemaal hetzelfde is.

2 jaar geleden

eetstoel kidsmill up met newborn set etc. Is ook een soort trip trap. Super tevreden en blij met deze stoel!

2 jaar geleden

Wij hebben ook een stokke trip trap. Nu de newbornset erop. Straks het zitje en uiteindelijk net als grote zus gewoon zo erop. Wij vinden ze heel fijn en vooral makelijk schoon te maken. De ikea stoel hebben wij uiteraard ook. Ideaal om mee te nemen en voor visite's. En vergeet niet om je nek over te breken 🤣🙈 hoe vaak ik wel niet over die poten gestruikeld ben.

2 jaar geleden

Reactie op Li84

Wij hebben ook een stokke trip trap. Nu de newbornset erop. Straks het zitj ...
Blij om te lezen dat ik niet de enige ben 🙈

2 jaar geleden

Reactie op MOphorst

Ik heb deze en ik ben er zo blij mee! Je kunt er echt alles mee doen.
Yes!! Heb die ook super fijne stoel vooral dat je het zo naar achter kan verstellen!

2 jaar geleden

Ik heb ook die van Hauck met newbornset. Laatst een keer uitgeprobeerd haar erin te zetten, met verkleinkussen erin. Maar wat lastig om de beentjes er goed door te krijgen, hebben jullie daar tips in? Is vergelijkbaar bij de Trip Trap denk ik..

2 jaar geleden

Reactie op Kiwietje85

Ik heb ook die van Hauck met newbornset. Laatst een keer uitgeprobeerd haar ...
Zou je een foto willen maken van wat je bedoelt? Misschien is ze er dan nog niet klaar voor? Ze moet namelijk zelf al goed kunnen zitten en dan glijd je je kindje er zo in.