24 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben de trip trap. Ons zoontje heeft vanaf geboorte in de newborn gezeten als wij aan tafel aten, met uitzondering als hij sliep. Die hebben we intensief gebruikt. Verder nooit een wipstoeltje gebruikt. Ik had wel zo'n goedkope en die gebruikt mijn zoontje sinds een paar maanden om zo even in te zitten als hij een boekje pakt ofzo. Hij is nu 19 maanden dus zeg pas vanaf 14 maanden ofzo gaan gebruiken.

5 jaar geleden

Wij hebben de hauck sit 'n relax. Zit een newborn set bij en is een wipstoel

5 jaar geleden

Ik heb de stokke trip trap en de newborn set erbij en mijn dochterje is nu ruim 10 maanden en ik heb de newborn set niet ze heel veel gebruikt. Nu de stokke stoel met stoel verkleiner ontzettend veel in gebruik. Ik heb een wipstoeltje van babybjorn waar ze nu nie meer veilig in zit vanwege het eruit klimmen.

5 jaar geleden

Hier een triptrap en de newborn set 2de hands er bij gekocht.. Heb 'm denk ik tot 6 maanden gebruikt.. Toen over naar de babysit. Ze paste toen nog wel in de newborn maar gingen haar toen brood geven en dat leek me recht op veiliger. Ik zou het echt iedereen aanraden.. M'n dochter ging altijd huilen als ik net 1 hap in m'n mond deed.. Als ze er bij mocht zitten ging 't beter.. Wipstoel hadden we toen niet.. Ook niet gemist eigenlijk..

5 jaar geleden

Wipstoel raad ik de nuna leaf aan. Die gaat van links naar rechts ipv op en neer . Schijnt vergelijkbaar te zijn met gevoel in de buik.

5 jaar geleden

ik vind die tripptrapps zo ontzettend duur. ook op marktplaats. Weet iemand een goedkoper alternatief wat ook goed is? Want volgens mij betaal je bij TrippTrapp grotendeels voor de naam, of?

5 jaar geleden

Reactie op Josie88

ik vind die tripptrapps zo ontzettend duur. ook op marktplaats. Weet iemand ...
De kidsmill up complete set is iets goedkoper dan de triptrapp complete set, maar scheelt niet super veel. Verder gewoon bij een grote babywinkel even voelen/vergelijken denk ik..

5 jaar geleden

Reactie op Josie88

Goed zoeken ;) wij hebben zeer nette met alles er op en er aan met newborn set voor €70 😉

5 jaar geleden

Wij hebben ook de trip trap met newborn-set via marktplaats. Ik vond het fantastisch werken bij ons zoontje en ben blij dat de nieuwe kleine er straks aan tafel ook snel bij kan zitten!

5 jaar geleden

Wij hebben de hauck kinderstoel. Zit een Newborn set bij en een wipstoel. Wees je er van bewust dat een baby nog niet te lang in een wipstoel, autostoeltje en ook in zo'n newborn set mag. Wij hadden onze baby vaak bij ons aan tafel toen wij gingen eten en dan was er toch bijna geen tijd meer over voor het wipstoeltje. Zeker als we ook nog met de auto weg zijn geweest. Tuurlijk is het niet erg als je er over heen gaat, wij zijn ook met een baby naar Italië gereden. Maar die richtlijnen zijn er niet voor niets.

5 jaar geleden

Een tweedehands set vragen als kraamkado van bijvoorbeeld je ouders en broers/zussen😄

5 jaar geleden

Wij hebben deze in het zwart, en de bouncer en babyset via mp gekocht

5 jaar geleden

Wij hebben een stokke met babysit. Newborn vind ik niet nodig.. Wij hebben een lange tafel en als ik de baby erbij wil hebben, zet ik de maxicosi wel op een stoel

5 jaar geleden

Reactie op Josie88

Ze zijn ook wel echt stevig.. Je kan er tot 120 kilo op zitten. Toen ik nog in de gehandicaptenzorg werkte, hadden wij ze ook altijd voor de kinderen en zaten er zelf ook altijd op. Je betaalt zeker voor het merk, maar ook zeker wel stukje kwaliteit vind ik. Had bij mijn oudste een meegroeistoel van de kruidvat.. Ook fijn ding hoor maar tegen de tijd dat ze een jaar of 3/4 was, was ze eigenlijk al te lang.. Heb toen zelf extra gaten geboord voor de pankjes

5 jaar geleden

Wij gaan voor de trip trap met newbornset en later stoel verkleinen. Het zijn stevige stoelen die jaren meegaan.

5 jaar geleden

Wij hebben deze Childwood. De eetstoel kan op verschillende hoogtes. Als laag kinderstoeltje, aan de eettafel of aan een bar. Daarbij hebben we de newbornseat die op de eetstoel gezet kan worden, of kan worden gebruikt als wipstoel.

5 jaar geleden

Reactie op Josie88

Wij hebben de hauck alpha met wipstoel. Die kun je er bovenop vastklikken of los gebruiken. Werkte bij onze eerste (ook nu hij bijna 3 is) prima!

Reactie op Josie88

Ze zijn inderdaad erg duur, en alle extra’s ook enorm. Maaarr wat je niet meer nodig hebt kun je echt uitstekend doorverkopen via marktplaats. Wij hebben voor onze tweeling alles gekocht en goed gebruikt, de newborn sets vond ik toen al helemaal topdingen want die klikte je er zo af en ik kon vanaf de bank met 1 voet 2 kinderen wiegen 🤗 Volgens mij kochten we die toen voor 90 euro per stuk en verkocht ik ze voor 70 euro per stuk. Ook de riempjes en de babysets was ik binnen no time weer kwijt. Voor de derde baby schaf ik de hele handel weer aan, want aan het eind kost heb je dus echt degelijk spul wat je met een gerust hart kunt doorverkopen. Alles zag er namelijk ook nog steeds als nieuw uit toen we het verkochten. (P.s. de jongens zijn nu 4 en zitten nog steeds op de Tripp Trapps en dat blijft ook nog wel even zo denk ik)

5 jaar geleden

Ik heb tripp Trapp stoel met new Born set allemaal via marktplaats gekocht voor een prikkie 😀 ben er super blij mee en de tripp Trapp gebruik ik nu nog steeds!

5 jaar geleden

Ik vond hem erg fijn de stokke steps. Mijn dochter was het daardoor gewend om lang aan tafel te zitten dus uiteten was geen probleem ze bleef daardoor netjes zitten (zonder iPad e.d.). Nu willen we de Childwood aanschaffen voor aan de eettafel en een wipstoel weleens gebruikt los maar niet veel omdat ik toen nog bij mijn moeder woonde en we hadden 3 herdershonden dus dat vond ik geen fijn idee dat ze zomaar bij d’r konden komen.