42 Reacties
5 jaar geleden
Wij zijn voor de stokke triptrap gegaan..
Toen ik nog in de gehandicaptenzorg werkte met kinderen, hadden we ze ook altijd op de groep. Superstevig, we zaten er zelf als volwassenen ook regelmatig op. Als je het hebt over stoelen die tegen een stootje kunnen 😊
Kidsmill up hoor ik ook wel goede ervaringen mee alleen ben ik daar zelf niet mee bekend
5 jaar geleden
Ook hier de tripp trapp, hele fijne stoel. Hebben er nu nog een bij gekocht voor baby #2. Ze zit er ook graag op om te kleuren en knutselen
5 jaar geleden
Ik wou zeggen laat je informeren in de winkel, slecht plan nu 🤣
Wij zijn in de winkel enthousiast geworden over de kidsmill ipv stokke.
De voordelen waren zo uit mijn hoofd:
- zit gedeelte kun je breder en smaller maken
- rugleuning hoger
- blad kun je naar achteren doen, ons zoontje zit bij ons zonder blad aan tafel en als wij visite hebben klappen we het blad naar voren zodat hij van zijn eigen blad kan eten
- de prijs
5 jaar geleden
Ook hier fan geworden van de Kidsmill in de winkel. Dacht ook voor de Tripp Trapp te gaan, maar ben wel een beetje uitgekeken op z’n vorm. Dus de Kidsmill staat al klaar. Het eetblad dat naar achter te klappen is lijkt ons ook super handig. Blijkbaar kunnen ze bij de Kidsmill ook iets langer in de babyset, volgens mij.
5 jaar geleden
Ik wou zeggen laat je informeren in de winkel, slecht plan nu 🤣
Wij zijn ...
Wij zijn ook door deze voordelen voor de kidsmill gegaan. Deze heeft ook wieltjes achter om te verplaatsen en geen Z vorm zoals de tripptrapp, je kunt bij de up dus wel je voeten onder de stoel plaatsen om dichterbij te kunnen staan!
5 jaar geleden
Reactie op Esle
Gaan jullie ook voor de newborn set? Waarom wel/niet?
Wij niet. Ik zou dan namelijk het wipstoel-onderstel erbij kopen, maar ik vond de wipstoel niet mooi in het zwart (wij zijn gegaan voor de zwarte stoel, staat het mooist bij de eetkamerstoelen). Nu hebben we dus de Kidsmill met een ander en veel praktischer wipstoeltje (inklapbaar en lichter).
5 jaar geleden
Reactie op Esle
Wij zijn bij de triptrap niet voor de newborn set gegaan, wel de baby set en dienblad. Als ik de baby aan tafel wil, zet ik hem wel in de maxicosi. Vond het een beetje zonde van het geld voor die paar maanden dat je dat gebruikt
5 jaar geleden
Reactie op Sammie02
Wij zijn bij de triptrap niet voor de newborn set gegaan, wel de baby set e ...
Hier idem je kunt hem maar een half jaar gebruiken en ze liggen er zo statisch in. We hebben een baby Björn wipper waar hij tot 2 jaar in kan 😊. Vind die Newborn set zonde van mijn geld.
5 jaar geleden
Reactie op DaniqW
Wij zijn ook door deze voordelen voor de kidsmill gegaan. Deze heeft ook wi ...
Ja let wel op met waar je de kinderstoel straks neer zet als je kindje ouder is.
Ons zoontje is 1.5 jaar en zit er in. Als hij nu klaar is met eten duwt hij zichzelf weg van tafel. Voorheen knalde hij dan tegen een keukenkastje aan, nou zit hij aan de andere kant van de tafel 😉
5 jaar geleden
Reactie op Esle
Hier is de Kidsmill de 2e stoel. Vorige maand gekocht voor de grote broer van 1.5 jaar.
Voor de baby hebben wij een andere stoel (de hauck) en daar hebben wij de babyset op. Wij hebben hem erg veel gebruikt en gaan dat bij ons 2e kindje waarschijnlijk weer doen.
Let wel, je kindje mag maar zoveel minuten in een wippertje, autostoel etc. Dus als je denkt dat je daar al qua tijd aan zit (ongeveer) dan kan hij/zij savonds niet gezellig bij je aan tafel zitten.
5 jaar geleden
Ik was ook nooit zo'n fan van de stokke tripp trapp. Maar toen onze eerste dochter goed kon zitten hebben we haar alle stoelen in de winkel laten testen... en in de stokke zat ze toch echt het beste en een blij ei te zijn! 🙈 en na 7 jaar nog steeds!
Nu hebben we er nog eentje via markplaats bijgekocht, met de babyset. (Die was er 7 jaar geleden nog niet)
En nog een leuke Ikea hack... de trofast opbergbak past er precies onder!
5 jaar geleden
zag dat kidsmill bij babypark een mooie aanbieding heb met de newborn set en baby set :)