6 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb een Bugaboo Fox2 tot 22 kg. Volgens mij zijn de nieuwe Joolz wagens ook tot 22 kg. Die nieuwe buggy’s van Bugaboo (Butterfly?) zijn iig ook tot 22 kg. Gezien mijn beide meiden al met 2 jaar 15 kg waren heb ik nu bewust voor de kleine man eentje aangeschaft voor meer kg. Ik meende laatst ergens te lezen dat de nieuwe Thule wagens ook tot 22-25 kg zijn 🤷🏻‍♀️

3 jaar geleden

Wij hebben de easywalker harvey2 premium en die is ook tot 22 kg

3 jaar geleden

Qute Q-Compact Buggy heb ik. Die is ook tot 22kg. Ik vind hem zelf heel fijn. Ik ben met mijn zoontje naar de winkel gegaan en heb hem toen in buggy’s gezet en ben door de winkel gaan rijden. Wat het fijnste voor hem zat en prettig reed heb ik gekozen

3 jaar geleden

Wij hebbben via bol.com een goedkopere buggy (150euro) aangeschaft voor vakantie. Deze is tot 22 kilo. Gebruik deze nu dagelijks zodat ze eraan went, wel handig! Enig minpunt is dat de hoogte vd handgreep niet verstelbaar is als je wat kleiner bent.. Maar gelukkig is mn man lang en is hiermee het probleem opgelost haha 😁Als je zoekt op: Lionelo Annet Plus - Kinderwagen 2in1 - inklapsysteem - XXL dakje - tot 22 kg

3 jaar geleden

Reactie op N N N

Wij hebbben via bol.com een goedkopere buggy (150euro) aangeschaft voor vak ...
Haha deze hadden wij ook, ik voelde me net een klein kind als ik hierachter liep; de duwstang is wel redelijk hoog. Nu gebruiken we de Deryan XP. Eigenlijk gekocht voor een vliegreis, maar gebruik m bijna dagelijks. Deze is ook geschikt tot 25 kg. Ik zocht specifiek naar een buggy met grote zonnekap en dat heeft deze

3 jaar geleden

Dank allemaal voor de tips. Ze weegt bijna 16 kilo. Het wordt er iig een die tot minimaal 25 kg kan, anders blijven we om de haverklap een kinderwagen halen 😀