36 Reacties

5 jaar geleden

Ik denk zelf dat je man een goed punt heeft.. je kan het leuk aankleden hoe je wil. Ik ben tegen genderstereotypering. Een kinderwagen is net als een auto: blauw is blauw. Het heeft níks te maken met geslacht. 🙏🏻

5 jaar geleden

Persoonlijk vind ik dat blauw ook voor een meisje kan. En zoals je man al aangeeft, een rood of roze dekentje zou leuk daarbij zijn.

5 jaar geleden

Hahaha die discussie hadden wij ook, koop zwarte bekleding met een roze zonnekap of doe geheel zwart met een roze dekentje. Niet iedereen hoef het gelijk te weten dat het een meisje is toch? Snap dat je als ouders trots bent mag absoluut maar je weet niet wat er in de buitenwereld in staat is met zo een klein frummeltje. Simpele zwarte bekleding met roze of rode zonnekap of juist helemaal zwart en dan roze accessoires (dekentje speeltje)

5 jaar geleden

Wij hadden ook voor de bugaboo gekeken, ik wou deze ook graag in het roze. Op mp kan je de roze bekleding ook los kopen en kan je eventueel de blauwe bewaren of ook los verkopen. Tuurlijk kan blauw ook voor een meisje, maar de buitenkant roze is toch geweldig! 😍 ik zeg doen!

5 jaar geleden

Herken het wel een beetje haha. Maar heb mezelf er overheen gezet. Wij hebben een bruinige kleur en heb nu bedacht dat als we een meisje krijgen ik het leuk maak met een wagenspanner en dekentje idd. Je kindje zal er later geen trauma van krijgen.. dus het is puur marketing 😛 [hormonen uit/hormonen aan🙃]

5 jaar geleden

Wij hebben de donkerblauwe met bruin leer van Joolz (geo2) gekocht. Die blauw kan ook prima voor een meisje vonden wij. Leuk aankleden met wat meisjes accenten tegen die tijd als we een meid krijgen :)

5 jaar geleden

Reactie op Soes87

Wij hebben de donkerblauwe met bruin leer van Joolz (geo2) gekocht. Die bla ...
Draag dezelfde kleur bijv ook als winterjas etc. Kan dus prima voor een meid toch 😄

5 jaar geleden

Een donkerblauwe kinderwagen vind ik ook gewoon kunnen bij een meisje.

5 jaar geleden

Ik vind blauw prima kunnen en dan inderdaad een roze dekentje ofzo erin. Vind een roze kinderwagen persoonlijk ook een beetje too much. Wij hebben een zwarte voor ons meisje.

5 jaar geleden

Ik had met mijn dochter een donkerblauwe kinderwagen en nu hadden we voor een zwarte gekozen voordat we wisten dat het een jongetje is.. Had bij mijn dochter roze hoezen over het matrasje in de wagen en ze had een roze mutsje op.. Ik zou zelf ook geen hele roze kinderwagen willen, vind dat net to much 😅 maar dat is mijn mening..

5 jaar geleden

We hebben ook blauwe kinderwagen en zullen het als wij een 2e mogen krijgen ook voor gebruiken als dat een meisje word. Weet nog goed dat mijn moeder ook ineens los ging op roze en zo maar ik werd een meid die jongens dingen deed 😜 met mijn vader samen klussen, bomen klimmen, voetballen, etc mijn lievelingskleur is ook blauw. Mijn moeder heeft toen maar het roze tule en glitter etc maar los gelaten.

5 jaar geleden

Ik had voor mijn twee zonen ook eentje met blauw in. Nu wordt 't een meisje. Maar zal dat ook hergebruiken. Toch zeker de bak voor baby' s en Maxi-Cosi. Wordt echt niet lang gebruikt...mss dat ik daarna kijk voor een zit buggy zonder toebehoren. Dat wordt langer gebruikt...

5 jaar geleden

Wij krijgen een meisje en hebben een donkerblauwe kinderwagen met een witte kap! Waarom zou het niet kunnen?😊

5 jaar geleden

Oké ik denk dat het meer een hormonen kwestie is haha. Roze is misschien ook wel te. Maar rood is wel leuk. Misschien koop ik ter zijnde tijd wel een rode voetenzak

5 jaar geleden

Reactie op ABakker1989

Oké ik denk dat het meer een hormonen kwestie is haha. Roze is misschien o ...
Toch fijn dat die mannen soms wel realistisch blijven 😜 Misschien is een wagenspanner ook een idee? En inderdaad een leuk dekentje.

5 jaar geleden

Ik heb ook een blauwe wagen. Mijn dochter zit er met roze kleding en speelgoed en er is nog niemand geweest die commentaar had op mijn blauwe wagen. Denk dat je hier later nog om kan lachen als de hormonen weer "normaal" zijn. 😉

5 jaar geleden

Wij willen niet weten wat het word, maar ik vind de blauwe wagens heel mooi dus grote kans dat hij blauw word. Ik vind dat dat voor allebei kan

5 jaar geleden

Wij weten niet wat het wordt en hebben een blauwe kinderwagen. Met accessoires aan te kleden tegen die tijd.

5 jaar geleden

Toch fijn dat die mannen soms wel realistisch blijven 😜 Misschien is een w ...
Dat ga ik niet toegeven natuurlijk

5 jaar geleden

Wij krijgen een jongetje en we hebben een zwarte kinderwagen met roze duwstang en veiligheidsbeugel. Arm kind...