45 Reacties

5 jaar geleden

Gewoon aannemen en aankijken of je het wilt wassen en gebruiken en anders gewoon niet bij je kleine aan trekken is wel lief bedoelt volgens mij maarja uiteindelijk moet het wel kunnen stoppen.... ik zou het gewoon aannemen haar bedanken en als ik het niks vind niet gebruiken..🙃 denk ook niet echt dat ze de babykast door gaat zoeken

5 jaar geleden

Lief bedoeld toch en gewoon even wassen (dat doe je waarschijnlijk sowieso) en evt een paar keer gebruiken straks. Is dat echt zo’n probleem dat het van 10jr geleden is? Lief dat ze zo betrokken is op zich vind ik. Lijkt me niet nodig er iets van te zeggen en haar misschien verdriet te doen of te beledigen om iets wat super lief bedoeld is 😅

5 jaar geleden

Gewoon alleen gebruiken wat je zelf ook mooi vind... Ik krijg voor onze zoon van een jaar ook van jan en alleman kleren, waaronder zelfgemaakte kleren van mijn moeder die er, hoe zal ik het zeggen, erg bijzonder uit zien. Maar wat ik 's ochtends bij hem aantrek is 9 van de 10 keer de kleding die we zelf gekocht hebben... Zij wil kleren kopen, maar jij bent niet verplicht ze te gebruiken toch 😅

5 jaar geleden

pff hier t zelfde..

5 jaar geleden

Ik heb aangegeven aan de familie dat ik kleertjes kopen het leukste vind en dit dus zelf doe en graag andere cadeautjes ontvang als ze graag iets willen geven. Heb ook gezegd als iets niet in de kleur is van de babykamer het er niet inkomt🤭🤣 ze wachten dus keurig op mijn lijstje hihi. Behalve mn zusje en mama (maar die hebben mijn smaak).

5 jaar geleden

De kleertjes die je van haar krijgt, zou je ook alleen aan kunnen doen wanneer zij langs komt bv. Ik heb ook een aantal kleertjes die ik niet zelf zou kiezen, maar het is goed bedoeld. En na het wassen zal het vast wel weer fris ruiken, lijkt me.

5 jaar geleden

Ik zeg het eerlijk als ik het niet mooi vindt. Is erg lastig! Nu ik zwanger ben van de 2e gaat het ook makkelijker ;) Bij de eerste zei ik steeds ik heb genoeg kleren in maat 56 doe naar maat 62. Zo kon ik het een beetje sturen. En kleren die ik niet mooi vond die gingen in de luiertas als reservesetje en later als setje op het kinderdagverblijf

5 jaar geleden

Zo heb ik een schoonmoeder die mij hydrofiele luiers wilt geven, die zij voor haar kinderen als luiers heeft gebruikt... Vind ik ook niet zo grappig eigenlijk

5 jaar geleden

Zeggen dat je nu écht genoeg hebt en dat je het zelf ook nog leuk vindt om wat te kopen 😉 Voel je ook niet schuldig als je het snel in een kledingzak stopt, je hebt er tenslotte niet om gevraagd

5 jaar geleden

Reactie op Ashley1993

Zo heb ik een schoonmoeder die mij hydrofiele luiers wilt geven, die zij vo ...
Hahaha die ouderwetse hydrofiele luiers vind ik juist echt top en zijn tegenwoordig niet meer te krijgen. Maar die ik van mijn moeder heb, zijn nog wel mooi wit 😉

5 jaar geleden

Wij hebben ook kleertjes gehad van een kennis van maat 50 t/m 92 wat ook niet allemaal mijn smaak is. Wij hebben besloten om het wel allemaal te houden eventueel als reserve kleding op het kdv maar ook voor buiten. Wij hebben een grasveld in de tuin waar de kleine dan lekker op kan kruipen en dat scheelt dan kleding wassen want kan zo de vuilnisbak in als ze heel vies zijn. Ook met eventuele vakantie gaat het mee en vies of kapot is jammer dan. De leuke kleertjes zijn we dan wat zuiniger mee.

5 jaar geleden

Hahaha die ouderwetse hydrofiele luiers vind ik juist echt top en zijn tege ...
Jaa ik word wel blij van hydrofiele luiers hoor, maar deze niet haha😂

5 jaar geleden

Herkenbaar! Bij mijn eerste 2 kinderen kwam mijn schoonmoeder ook met dingen aanzetten waarvan ik dacht, wat moet ik er mee, ook kleding van mijn man van toen hij baby was! Nu zwanger van de 3e en dat word een meisje, nog niks gekregen en ben al bijna 21 weken. Afgelopen weekend met mn schoonmoeder gaan winkelen want dat vond ze leuk, wij naar de prenatal wil ze buiten wachten omdat ze toch niks nodig heeft 🙈 terwijl wij dachten, dan kan ze zien wat onze smaak is en weet ze zo wat ze wel of niet kan kopen

5 jaar geleden

Reactie op Liek89

Herkenbaar! Bij mijn eerste 2 kinderen kwam mijn schoonmoeder ook met dinge ...
Ja ik ga ook met de moeders naar de prenatal. Ik denk dan kan ze daar los gaan. En moet je echt wel moeite doen om iets te vinden wat niet mijn smaak is.

5 jaar geleden

Ja ik ga ook met de moeders naar de prenatal. Ik denk dan kan ze daar los g ...
Dat dachten wij dus ook, maar ze keek nergens en was zelfs n beetje geïrriteerd dat ik wel keek! Terwijl ze steeds zegt, ik was daar en daar en zag zo'n leuk jurkje maar durfde het niet te kopen, ben bang dat het jullie smaak niet is, snapte er dus niks van haha! Was niet voor herhaling vatbaar, volgende keer weer met mn eigen moeder haha

5 jaar geleden

Reactie op Liek89

Herkenbaar! Bij mijn eerste 2 kinderen kwam mijn schoonmoeder ook met dinge ...
Huh hahahaha. Natuurlijk heeft ze niks nodig.. ze is niet zwanger en ze heeft geen baby 🤦‍♀️ Waarom wilde ze dan mee haha??

5 jaar geleden

Huh hahahaha. Natuurlijk heeft ze niks nodig.. ze is niet zwanger en ze hee ...
Ja dat vragen wij ons ook af haha! T voelt ook wel dubbel, omdat t het eerste en enigste meisje in de familie zal worden, waar mijn familie helemaal enthousiast is en los gaat met kopen, tonen hun geen interesse en zelfs nog niks gekocht voor de baby, al is het maar een slabbertje of sokjes, voelt nu n beetje of ze daar niet welkom is

5 jaar geleden

Reactie op Liek89

Ja dat vragen wij ons ook af haha! T voelt ook wel dubbel, omdat t het eers ...
Ah dat is dan ook wel echt een groot verschil.. misschien weten ze niet zo goed hoe ze er mee om moeten gaan, omdat er nog geen meisje was? Het komt vast wel goed als ze er eenmaal is 😉 En sommige mensen zijn gewoon niet zo enthousiast aangelegd.. bij mijn schoonouders moet iets eerst ook even 100 uur indalen.. ben ik niet gewend van mn eigen ouders..

5 jaar geleden

Ik zou het gewoon aannemen allemaal, wassen en doe je is een keer wat aan bij de kleine als zij er is. Je kan heel veel kleertjes heel leuk stijlen zelfs van 10 jaar terug! Het is juist heel erg lief dat ze dit doet😋 en wat je echt spuuglelijk vind draag je gewoon niet, zeg je ja de baby is nu al te groot ervoor jammer he. Of je stuurt af en toe een fotootje wanneer de baby het aan heeft. Is iedereen blij!

5 jaar geleden

HAHAHAHAHAHAHA