13 Reacties

4 jaar geleden

Handmade by Tasha, skobabyshoes, gekkiggeit heb ik leuke kleertjes/schoentjes vandaan. Sjaal met een verhaal is voor een goed doel en heeft leuke aankleding voor babykamer in vilt (als je daar van houdt). Kleine koning heeft ook leuke dingen. Ik volg ze allemaal via Instagram en goede ervaring met de producten (hoe het eruit ziet, niet getest nog want eerste kindje) 😁

4 jaar geleden

Ik lees graag mee. Ik zou het ook graag doen, maar de kleine ondernemers, die vaak populair zijn op instagram, zijn relatief duur. Ik ben niet bereid om 22,95 voor 1 broekje te betalen, als de kleine er hooguit 1 maand in past.

4 jaar geleden

Ahhh ja ik lees graag mee! Eerder ook een topic over geopend maar kreeg weinig respons. Ik vind ezzies en milck op Instagram erg leuk!

4 jaar geleden

Sweet &nd small maakt alles zelf!

4 jaar geleden

Reactie op tweedeopkomst

Ik lees graag mee. Ik zou het ook graag doen, maar de kleine ondernemers, d ...
Ik ben bang dat kleine ondernemers altijd duurder zijn aangezien die geen schaalvoordelen hebben. Kosten zijn voor kleine ondernemer ook gewoon veel hoger en omloopsnelheid veel lager waardoor de hogere kosten met minder producten terugverdiend moeten worden.

4 jaar geleden

Dit.is.houdt voor fantastische hoezen om de stokke trip trap newborn set, Studio bobbi voor haar assesoires, Suus en suus ( zit bij ons in dorp) maar ook online :)

4 jaar geleden

Nou en nof via instagram, must haves by kell, babystyling, moms and minis

4 jaar geleden

Sam’s kadootje op Facebook! Zulke leuke items 😍

4 jaar geleden

Kinderwinkel Teuntje uit Amsterdam, leukste winkel!

4 jaar geleden

Wij hebben maar weinig bij prenatal gekocht, toch veelal bij kleine ondernemers hier in de omgeving maar ook online. De laatste aankoop is een super gave boomstam meetlat van Liefs Label, past helemaal in de jungle kamer van onze kleine man 🥰 Wij hebben het geboortekaartje laten ontwerpen door een lokale grafisch ontwerper die aan het opstarten is en laten het drukken bij een lokale drukkerij.

4 jaar geleden

Hier kun je leuke unieke babykleren vinden! Instagram: littlebohemie.nl

4 jaar geleden

Kidzspecials.nl. Heeft nu 15% extra korting en gratis verzending vanaf €25,-

4 jaar geleden

Rammelaer in Sittard Als je in zuid Limburg woont heeft die ook binnen 20 km gratis bezorging Muuskes