17 Reacties

5 jaar geleden

Ja ik heb ook al een potje klaar staan 😅

5 jaar geleden

Ja bij de eerste ook gebruikt! Ik zweer erbij. 2 zakjes is voldoende wel even in zo'n hydrofiele washandje doen. Mocht het per ongeluk scheuren 😅

5 jaar geleden

Thanks!!!

5 jaar geleden

Haha ik kreeg van de kraamhulp dit ook als tip, maar dan voor op je borsten bij stuwing. Vormt dan naar je borst. Evenals een paar zakken met doperwten. Beide herhaaldelijk op nieuw in te vriezen.

5 jaar geleden

Ik kan jullie uit ervaring vertellen dat het top werkt. Wel even in een hydrofiel washandje doen ofzo ;). Ik lig as we speak zo in bed 😅 vorige week zondag bevallen met 33+6

5 jaar geleden

Reactie op alexandra2021

Ik kan jullie uit ervaring vertellen dat het top werkt. Wel even in een hyd ...
Verder alles goed met jou en de kleine?? Appelstroop eet je voorlopig niet meer op je brood 😅

5 jaar geleden

Dit heb ik ook bij mijn vorige 2 kids gedaan, maar nu deze aangeschaft (kunnen warm en koud)

5 jaar geleden

Dan misschien ook tips hoe je appelstroop een beetje op een handige manier in zo'n zakje krijgt? Bij mijn eerste had de kraamverzorgster het gedaan maar een behoorlijk pikkerig geknoei geweest

5 jaar geleden

Verder alles goed met jou en de kleine?? Appelstroop eet je voorlopig niet ...
Haha gek genoeg nog steeds trek in 😂. Alles gaat goed maar ze is prematuur en ligt in het ziekenhuis. Mijn herstel gaat aardig. Het reizen naar het ziekenhuis 2x per dag is niet bevorderlijk voor de hechtingen. Maar ik mag niet klagen 😊

5 jaar geleden

Reactie op alexandra2021

Haha gek genoeg nog steeds trek in 😂. Alles gaat goed maar ze is prematuur ...
Fijn om te horen dat het 'goed' met je gaat. Ja die dingen zitten niet echt lekker. Hopelijk hoef je niet te lang in de auto voor het zh en mag ze snel naar huis. Pas goed op jezelf 😘 je dochtertje is vast in hele goede handen.

5 jaar geleden

Reactie op Hannekekr

Dan misschien ook tips hoe je appelstroop een beetje op een handige manier ...
Het zakje zo klein mogelijk maken. Dus even de randjes naar buiten bouwen. Hopelijk snap je wat ik bedoel 😅 1 eetlepel is in principe ook genoeg

5 jaar geleden

Het zakje zo klein mogelijk maken. Dus even de randjes naar buiten bouwen. ...
Oh mijn kraamzorg gaf juist aan, 1 pot verdelen over 2 zakjes. (In dit geval voor wanneer je t gebruikt voor je borsten bij stuwing) dan kan het zich mooi om je hele borst vormen Dus hier nu 4 zakjes ingevroren😅🙈

5 jaar geleden

Reactie op Blij-ei

Oh mijn kraamzorg gaf juist aan, 1 pot verdelen over 2 zakjes. (In dit geva ...
Owja dat kan ook. Ik ken het alleen voor de hechting. Kraamzorg had de zakjes toen gemaakt. Nou had ik geen last van stuwing. Maar ik zal ook even 2 grotere invriezen voor de zekerheid. Bedankt voor de tip!

5 jaar geleden

Fijn om te horen dat het 'goed' met je gaat. Ja die dingen zitten niet echt ...
Lief van je, dankjewel! Gekukkig hoeven we maar een kleine 10 min in de auto. Anders is het niet te doen. Kleine meid is vanavond 1 week oud. Hopelijk mogen we snel naar huis 😊

5 jaar geleden

Kan je de appelstroop gwn in een boterham zakje doen en dan knoop erin ?

5 jaar geleden

Reactie op sa 46

Jup!

5 jaar geleden

Reactie op sa 46

Ja, klopt. Heb ik bij vorige bevalling ook gehad.