9 Reacties

4 jaar geleden

Ik had deze leuke cadeauzakjes en stickers van een toffe webshop besteld en heb ze gevuld met rozijntjes. 😁

4 jaar geleden

Oeh wat leuk! Waar heb je die kaartjes vandaan? Of zelf gemaakt?
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Badeendjes met beschuitkoekjes. Hele leuke reacties op en worden ook bewaard. Voor de opa’s en oma’s hebben we de stikker onder het badeendje geplakt

4 jaar geleden

Ik heb besteld via Insta bij Planjefeestje Super leuk geworden, heb ook knijpfruitjes met een leuke wikkel. Had geen zin meer in de stress van zelf maken. Ze denken goed met je mee, echt een aanrader :-)

4 jaar geleden

Geboortekoekjes besteld met zakje, sticker en label uit de webshop ‘goedverpakt’. Lekker simpel!

4 jaar geleden

Wat een leuke traktaties allemaal❤❤

4 jaar geleden

Voor de kinder badeendjes met confetti en klas ging ze speenlollys trakteren en juffen eendje met badparels

4 jaar geleden

Ik ben helaas niet voorbereid was het wel van plan als de baby nog een weekje kon wachten. Zo gaat ons traktatie er dan uit zien. Ik wacht alleen op de blauwe ballonnen en de sticker. Daarna kan m’n zoontje het uitdelen op de psz. En voor de juffen beschuit met muisjes.

4 jaar geleden

Reactie op Annemarie Elzenga

Voor de kinder badeendjes met confetti en klas ging ze speenlollys trakter ...
Waar heb je dit gekocht?