20 Reacties
5 jaar geleden
Let ook op zijn oortje er zijn gele korstjes op en hij huilt ook meer ..
5 jaar geleden
Ik zou gewoon nogmaals bellen en pushen. Gele korstjes lijken mij niet de bedoeling.. zielig 😞
5 jaar geleden
Reactie op alexandra2021
Ik zou gewoon nogmaals bellen en pushen. Gele korstjes lijken mij niet de b ...
Toch ? Heb juist staan huilen omdat ik me zo schuldig voel . Ik ga hoe dan ook vandaag op consult
5 jaar geleden
Reactie op Emmy30
Ik vind het ook vrij vurig... Is zijn voeding veranderd?
Borstvoeding krijgt hij ..
5 jaar geleden
Mijn baby van 5 weken had juist hetzelfde met gele korstjes maar veel erger. Ook op zijn hoofdje tussen de haartjes. Gisteren naar kinderarts geweest en tis zeer erge eczeem. Ze heeft cortisone creme voorgeschreven.
5 jaar geleden
Mijn zoontje had eerst wat jou zoontje heeft op de foto daarna werd het dit en nu soms met vlagen weer zoals op jou foto. CB zei tegen ons baby acne maar een heftige vorm waarschijnlijk een gevoelige huid, ik smeer sinds 3 dagen op zijn wangetjes crème van naïf omdat het heel droog aanvoelde en het word wel minder..

5 jaar geleden
Mijn zoontje heeft dit ook. Nu al 4 weken en de afgelopen week zit het zelfs onder zijn haar. Zijn oortjes en gezicht zijn zo droog dat het schilfert. Vandaag word ik eindelijk terug gebeld voor een afspraak. Ben benieuwd wat het is
5 jaar geleden
Dankje lieve mama’s voor de reacties wij hebben om kwart voor 2 ene afspraak ik laat weten wat het is !
5 jaar geleden
Reactie op ouidaddawood
Mijn zoontje heeft dit ook. Nu al 4 weken en de afgelopen week zit het zelf ...
Hoop dat jullie het snel weten !
5 jaar geleden
Reactie op csv2021
Mijn zoontje had eerst wat jou zoontje heeft op de foto daarna werd het dit ...

Hopelijk weten wij snel
Ook wat het is .. vind het zooo zielig
5 jaar geleden
Is gewoon nog steeds de baby acne! Hier precies hetzelfde.
Kleurt vaak wat roder en heftiger als ze op die kant heeft gelegen (warmte).
5 jaar geleden
Het is eczeem 😔 crème smeren en als het niet betert naar de dermatoloog!