31 Reacties

5 jaar geleden

Luiers van de Kruidvat en borstcompressen van de Etos 😄

5 jaar geleden

Bambino sokjes van de kruidvat 😊 echt super!!

5 jaar geleden

Luiers van etos

5 jaar geleden

Wat ik altijd haal van de Kruidvat zijn van die "wegwerp" onderleggers voor verschonen buitenshuis of ik gebruik de helft van een onderlegger voor poepluiers als ik die moet verschonen.. Wegwerp slabbertjes voor buitenshuis eten. Luiers van de kruidvat gebruik ik als tussenmaat icm Pampers, ze vallen net iets kleiner. Geurende luierzakjes van de kruidvat

5 jaar geleden

Bambino sokjes bij Kruidvat en ook hun slabbetjes vind ik geweldig! ☺️ bij beide vind ik de zoogcompressen ook prima

5 jaar geleden

De verzorgingsproducten en billendoekjes van etos. Bambino van kruidvat. Mocht je dr leenarts gaan gebruiken dat is geloof ik alleen bij etos. Veel mensen vinden de luiers van kruidvat fijn. Ik persoonlijk vond die niks, van etos moet ik nog proberen.

5 jaar geleden

Reactie op Mumsie

Luiers van de Kruidvat en borstcompressen van de Etos 😄
Ik geef geen BV maar zal luiers eens proberen bedankt !

5 jaar geleden

Reactie op Linske1988

Luiers van etos
Jaa klopt had toen van mijn moeder gekregen in haar cadeaupakket

5 jaar geleden

Reactie op Dshana89

Wat ik altijd haal van de Kruidvat zijn van die "wegwerp" onderleggers voor ...
Wegwerp slabbetjes zal ik eens halen. Bedankt voor je reactie

5 jaar geleden

Reactie op 19Laura85

De verzorgingsproducten en billendoekjes van etos. Bambino van kruidvat. Mo ...
Jaa ik heb vele verhalen gehoord over kruidvat luiers. Maar ik koop alleen maar pampers en in Duitsland is dat zo veel goedkoper dan hier in NL. Maar zal is naar die verzorgingsproducten kijken. Bedankt !!

5 jaar geleden

Reactie op Dshana89

Wat ik altijd haal van de Kruidvat zijn van die "wegwerp" onderleggers voor ...
Als ik je hier een tip voor mag geven. Wij gebruiken hiervoor de puppy trainingspads van de Action. Komt op hetzelfde neer als de onderleggers, maar een stuk goedkoper (€ 1,20 voor 7 stuks)

5 jaar geleden

Veel dingen zijn natuurlijk persoonlijk wat je fijn vindt, maar de Bambino sokjes van de Kruidvat, daar is volgens mij iedereen tevreden over! Blijven heel goed zitten.

5 jaar geleden

Luiers! En de sokjes van bambino allemaal bij kruidvat 👌👍

5 jaar geleden

De luiers van de Etos zijn echt niet meer wat ze waren. Vorige luiers was ik echt fan van maar deze zijn echt drama.. dunne dingen, mijn kindjes lekt standaard door.

5 jaar geleden

Kruidvat*

5 jaar geleden

Kruidvat sokjes bambino Ik gebruik zelf heel veel naïf. Maar aangezien jij zelf in Duitsland woon zou je mij voor gek verklaren als je die prijzen ziet 🙈 Ow en ik houd van difrax spenen. Niet zo groot en kruidvat heeft ze ook in hippe neutrale kleuren

5 jaar geleden

Kruidvat sokjes bambino Ik gebruik zelf heel veel naïf. Maar aangezien ji ...
Ahahha ja ik weet veel dingen zijn zoveel goedkoper in duitsland. Maar vroeg me af wat echt die musthaves zijn hier nl🙈. Even proberen. Zoals luiers in Duitsland zijn ze stuk goedkoper ik schrok toen ik prijs zag van pampers maat 2 hier idd

5 jaar geleden

Praktisch alles van bambino! Met die warme dagen laatst had ons meisje de rompers aan. Zat heerlijk. Niet te dik!

5 jaar geleden

Ik vind de oliedoekjes heeel fijn van kv eigenmerk. Hij krijgt er heerlijk zachte billetjes van en alles veegt snel weg. Enn ze ruiken echt lekker. De lotiondoekjes ervan zijn ook heel fijn, die gebruik ik voor zn gezichtje

5 jaar geleden

Als je in Duitsland woont denk ik niets 😂😂 ik zelf ga na Duitsland vanwege prijs en de producten Duitsland is veel verder wat betreft natuurlijke producten 😍