31 Reacties
5 jaar geleden
Wat ik altijd haal van de Kruidvat zijn van die "wegwerp" onderleggers voor verschonen buitenshuis of ik gebruik de helft van een onderlegger voor poepluiers als ik die moet verschonen..
Wegwerp slabbertjes voor buitenshuis eten. Luiers van de kruidvat gebruik ik als tussenmaat icm Pampers, ze vallen net iets kleiner. Geurende luierzakjes van de kruidvat
5 jaar geleden
Reactie op 19Laura85
De verzorgingsproducten en billendoekjes van etos. Bambino van kruidvat. Mo ...
Jaa ik heb vele verhalen gehoord over kruidvat luiers. Maar ik koop alleen maar pampers en in Duitsland is dat zo veel goedkoper dan hier in NL. Maar zal is naar die verzorgingsproducten kijken. Bedankt !!
5 jaar geleden
Reactie op Dshana89
Wat ik altijd haal van de Kruidvat zijn van die "wegwerp" onderleggers voor ...
Als ik je hier een tip voor mag geven. Wij gebruiken hiervoor de puppy trainingspads van de Action. Komt op hetzelfde neer als de onderleggers, maar een stuk goedkoper (€ 1,20 voor 7 stuks)
5 jaar geleden
Kruidvat sokjes bambino
Ik gebruik zelf heel veel naïf. Maar aangezien jij zelf in Duitsland woon zou je mij voor gek verklaren als je die prijzen ziet 🙈
Ow en ik houd van difrax spenen. Niet zo groot en kruidvat heeft ze ook in hippe neutrale kleuren
5 jaar geleden
Kruidvat sokjes bambino
Ik gebruik zelf heel veel naïf. Maar aangezien ji ...
Ahahha ja ik weet veel dingen zijn zoveel goedkoper in duitsland. Maar vroeg me af wat echt die musthaves zijn hier nl🙈. Even proberen.
Zoals luiers in Duitsland zijn ze stuk goedkoper ik schrok toen ik prijs zag van pampers maat 2 hier idd
5 jaar geleden
Praktisch alles van bambino! Met die warme dagen laatst had ons meisje de rompers aan. Zat heerlijk. Niet te dik!
5 jaar geleden
Ik vind de oliedoekjes heeel fijn van kv eigenmerk. Hij krijgt er heerlijk zachte billetjes van en alles veegt snel weg. Enn ze ruiken echt lekker. De lotiondoekjes ervan zijn ook heel fijn, die gebruik ik voor zn gezichtje