12 Reacties

5 jaar geleden

Mag ik vragen welke fles je gebruikt? Misschien krijgt de kleine tijdens het drinken teveel lucht binnen. Ik heb goede ervaringen met dr. Brown鈥檚 flessen. Bij beide meisjes vrijwel geen krampjes gehad.

5 jaar geleden

Reactie op Kimsharon93

Mag ik vragen welke fles je gebruikt? Misschien krijgt de kleine tijdens h ...
Dr browns uiteraard. Infacol gebruikt en daarna overgegaan op sab simplex

5 jaar geleden

Reactie op Madelon90

Dr browns uiteraard. Infacol gebruikt en daarna overgegaan op sab simplex
Lastig, helaas geen ervaring met de Extra Care voeding, misschien een goede optie indd. Hopen dat de krampjes snel minder worden voor de kleine man!!

5 jaar geleden

Reactie op Kimsharon93

Lastig, helaas geen ervaring met de Extra Care voeding, misschien een goede ...
Ja het is best lastig allemaal. We zijn rond 6 weken naar de osteopaat geweest 2x en dat leek te werken, niet 100% maar toch. Maar nu is het sinds 1,5 week weer de hele dag door iedere keer overtrekken, ontroostbaar, schoppen met de beentjes. Heel zielig.

5 jaar geleden

mijn zoontje dronk eerst bv, na dat mn melk op hield moest ik beginnem met kv, dus ik begon met nutrilon standaard 1. vanaf die dag begon hij krampjes te krijgen 9weken lang! daarna zijn wij overgestapt naar kruidvat extra care 1. we zijn nu 9 dagen bezig met kruidvat extra care 1, ik wil niet te hard roepen maar het gaat gelukkig super goed, we hebben in de avonden geen huilbaby meer馃槏 ik ben er echt zeer te vreden mee

5 jaar geleden

& we gebruiken dr. browns fles

5 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde met mijn kleine ook 12 weken. Morgen cb bellen voor advies en ook om koemelkallergie uit te sluiten

5 jaar geleden

Reactie op MOphorst

Ik heb precies hetzelfde met mijn kleine ook 12 weken. Morgen cb bellen voo ...
Heb je nog advies gekregen van het cb? Ik heb ze nog niet gesproken, het was erg druk daar dus bel morgen weer

5 jaar geleden

mijn zoontje dronk eerst bv, na dat mn melk op hield moest ik beginnem met ...
Vanaf wanneer merkte je verbetering?

5 jaar geleden

Reactie op Madelon90

Vanaf wanneer merkte je verbetering?
5/6dagen

5 jaar geleden

Reactie op Madelon90

Heb je nog advies gekregen van het cb? Ik heb ze nog niet gesproken, het wa ...
Nee heb 2x gebeld maar kreeg ze niet te pakken dus ik probeer het morgen ook weer馃槉

5 jaar geleden

5/6dagen
Oke. Daar hopen wij dan ook maar op 馃ゴ