13 Reacties

5 jaar geleden

Links en rechts voor de baby. Ik heb vandaag bij de primarkt langwerpige kruik gevonden met kleedje ik heb daar 2 van gekocht het was dacht ik 6 euro per stuk dacht ik

5 jaar geleden

Zo ziet het eruit

5 jaar geleden

Reactie op siema

Zo ziet het eruit
Zijn dit silicone kruiken? Want dat mag niet bij baby's, het moeten metalen kruiken zijn

5 jaar geleden

Reactie op siema

Zo ziet het eruit
Moeten naadloze metalen kruiken zijn

5 jaar geleden

En waarvoor gebruik je dit? Kan je ook een kersenpitkussen gebruiken?

5 jaar geleden

https://www.24baby.nl/baby/verzorging-baby/kruik-baby/ Pasgeboren babies kunnen nog niet goed hun eigen lichaamswarmte regelen en worden soms te koud vooral in de winter, vandaar de kruiken voor in het bedje. Maar pas dus op, geen rubberen want die kunnen gaan lekken (gloeiend heet water) 😓

5 jaar geleden

Daarmee verwarm je het bedje voor en je kan er ook 1 laten liggen voor de nacht. worden kleertjes opgelegd om warm te worden en je kunt ook je reiswieg er mee voor verwarmen. Mijn eerste zoontje was van mei toen werden ze ook veel gebruikt, nu in februari vast nog meer. Kraamzorg heeft het liefst de metalen kruiken, die kun je overal kopen. Elektrische is kans op ontploffingsgevaar.

5 jaar geleden

Daarmee verwarm je het bedje voor en je kan er ook 1 laten liggen voor de n ...
Ow en overdag lag mijn zoontje in een babynestje. Die werd ook voorgewarmd. Zeker als je even met de baby gekroelt had. De lichaamstemperatuur daalt dan snel..

5 jaar geleden

Ik heb elektrische. 2 van mamaloes

5 jaar geleden

Zoals anderen al aangaven mag het niet van rubber zijn maar moet het echt metaal zijn. Wij hebben zelf al een die ik 's winters gebruik en vroeg me af of ik een tweede nodig had. Antwoord van kraamzorg was resoluut ja. 1 in het bedje van het kind om voor te warmen, een tweede om een setje kleding voor te warmen of de reiswieg. Of om de inmiddels afgekoelde kruik weer te vernieuwen. Je kunt ze ook in de jaren daarna gebruiken om het bed van je kind in de winter lekker te verwarmen. Dus die 20 euro is het wel waard.

5 jaar geleden

Ja 1 voor boven, 1 voor beneden zo deed ik dat.

5 jaar geleden

Je kan ze echt super cheap op marktplaats vinden! Soms komen ze gratis mee met de leuke hoezen (van de wat meer fancy merken) die je koopt op marktplaats (die zijn nieuw echt super duur!). En omdat ze relatief weinig worden gebruikt, zijn ze vaak nog super mooi :-)

5 jaar geleden

Reactie op WWFM

Je kan ze echt super cheap op marktplaats vinden! Soms komen ze gratis mee ...
En de doppen zijn evt los te koop, mocht je dat een fijn gevoel vinden.